اجرای طرح «قهرمان من» با بهره‌گیری از فناوری بارکد توسط کانون میعاد اهواز

حجت‌الاسلام شریفی گفت: به منظور معرفی شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، طرح فلش کارت با عنوان «قهرمان من» در حال طراحی و اجرا است و در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

«حجت‌الاسلام سید محمدرضا شریفی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به منظور معرفی شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم طرح فلش کارت با عنوان «قهرمان من» در حال طراحی و اجرا است و در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری میعاد اهواز با بیان اینکه در این طراحی از فناوری بارکدخوانی بهره گرفته شده است افزود: این طرح در راستای معرفی شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس انجام و در این طراحی به معرفی شهدای خان طومان سوریه پرداخته می شود؛ این فلش کارت ها ویژه سنین 6 تا 14 سال است.

 

وی با اشاره به اینکه در حال توسعه این مجموعه تخصصی هستیم تصریح کرد: سعی شده با ورود افراد متخصص در حوزه انیمیشن وارد شویم؛ اکنون بخشی از اعضای این مجموعه در حال تولید و تدوین محتوا هستند، علاوه بر آن نیز یک کارگردان فیلم کوتاه نیز به مجموعه اضافه شده است.

 

حجت‌الاسلام شریفی به سایر فعالیت‌های این کانون اشاره کرد و یاد آور شد: دوره مداحی ویژه نوجوانان این کانون از ابتدای مهرماه آغاز شده که با استقبال بسیار خوب 40 نفری اعضا همراه بود و امیدواریم با برگزاری اینچنین دوره‌ها زمینه ورود نوجوانان به مداحی فراهم شود.

 

کد خبر 982487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha