بیش از ۵۰ جوان آستارایی به عنوان امدادگر هلال احمر تحلیف شدند

خورشیدی از تحلیف ۵۶ جوان آستارایی به عنوان امدادگران جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد.

«حسین خورشیدی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: خدمات رسانی و امداد رسانی به همنوع یک كار خداپسندانه است كه نزد پروردگار متعال اجر و پاداشی والا دارد.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا به استفاده از ظرفیت جوانان اشاره کرد و افزود: بهره گیری از این نیروها، علاوه بر ارتقای سطح کیفیت امدادرسانی، موجب می‌شود که حوزه امداد و نجات در پوشش های امدادی موثرتر عمل کند.

 

وی از تحلیف ۵۶ جوان آستارایی به عنوان امدادگران جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این امدادگران طی مراسمی که با حضور نماینده هلال احمر استان گیلان، رییس جمعیت هلال احمر آستارا، جوانان و امدادگران عضو این جمعیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل سالن جمعیت هلال احمر برگزار شد، تحلیف شدند.

 

خورشیدی با اشاره به اینکه اعضای جوانان جمعیت هلال احمر پس از گذراندن دوره های آموزشی کمک های اولیه ۲۲ ساعته و مهارت های داوطلبی به عضویت امدادگران جمعیت درآمدند،خاطرنشان کرد: این جوانان آموزش دیده به عنوان امدادگر جهت پوشش امدادی حوادث با حوزه معاونت امداد و نجات به صورت داوطلبانه همکاری خواهند کرد.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا گفت: امیدوارم امدادگران به صورت هدفدار و تخصصی همواره آماده خدمت رسانی باشند و با حفظ آمادگی و بازآموزی، خدمات امدادی موثری در سطح جامعه به منصه ظهور برسانند.

کد خبر 982508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha