جانفشانی مدافعان حرم، ارزشمند و عزت‌مندانه است

حجت الاسلام احمدی در پیامی به مناسبت ورود شهدای تازه تفحص شده خان طومان گفت: ایثار و جانفشانی مدافعان حرم بسیار ارزشمند و عزت‌مندانه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در پیامی ورود شهدای تازه تفحص شده خان طومان را به کشور، تبریک و تسلیت گفت.

 

در این پیام آمده است؛ درود خدا بر روان پاک و مطهر شهدایی که بهترین لحظات زندگی خود را در طبق اخلاص نهاده جان شیرنشان را با عشق و عقیده راسخ به اسلام و انقلاب اسلامی عوض کردند. شهدای مدافع حرم حقیقتاً الگوی بی‌بدیل مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان هستند و این شهدا با تقدیم جانشان در برابر دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) ایستاده‌اند و به مبارزه بر خواسته‌اند.

 

ایثار و جانفشانی این عزیزان در برابر تروریست‌های تکفیری و دفاع از حریم حرم اهل بیت (ع) بسیار ارزشمند و عزت‌مندانه است و هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

 

امروز شهدای تازه تفحص شده به همراه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی مهمان خان بی منتهای سید و سالار شهیدان هستند؛ بی‌شک هر آزاده‌ای اقتدار، امنیت و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای راه علم و هسته‌ای و شهدای مدافع حرم می‌داند و به یاری خدای متعال و با خون پاک

 

این شهدا، جبهه مقاومت روز به روز به پیروزهای مهم‌تری در این منطقه کسب کرده و هر کدام این شهدا حامل پیام پیروزی برای دنیای اسلام در مقابل جبهه کفر و استکبار هستند و به زودی ریشه جنایت و ترور در منطقه با اتحاد دنیای اسلام و جبهه مقاومت خشکانده می‌شود.

 

کد خبر 982528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha