۱۱ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده لرستان به بهره برداری رسید

خادمی از تکمیل طرح بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل زده استان خبرداد و گفت:‍ ۱۱ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در مناطق سیلزده به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» در حاشیه سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به شهرستان پلدختر، در جمع خبرنگاران، افزود: بازسازی واحدهای مسکونی مناطق سیل زده استان لرستان به پایان رسیده است.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه در ساخت واحدهای مسکونی مناطق سیلزده لرستان، دولت همکاری لازم را انجام داده است، افزود: هم اکنون پرونده مسکن سیلزدگان شهری و روستایی بسته شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: پرونده مسکن سیل زدگان از حیث کمک‌های دولتی بسته شده است. 

 

خادمی با اشاره به اینکه دولت هر چه قرار بود کمک کند، انجام داده و به تعهدات خود عمل کرده است، بیان کرد:  به دلیل افزایش قیمتی که در مصالح به وجود آمده ممکن است بخشی از مردم تاکنون نتوانسته باشند مسکن خود را تکمیل کنند.

 

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه کمک‌های دولت تمام شده ما دنبال این هستیم که بتوانیم از طرق مختلف به مردم کمک کنیم ولی به نظر می‌رسد مردم خودشان باید کم و بیش کار را به نتیجه برسانند. 

 

 استاندار لرستان اظهار کرد: تاکنون ۱۱ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی به بهره برداری رسیده است و تعداد کمی که باقی مانده عموما در شهرها هستند و به دلیل اضافه ساخت بیش از آنچه دولت مصوب کرده، تاکنون تکمیل نشده اند.

کد خبر 982609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha