۲۲تخت بیمارستان ولی عصر(عج) دره شهر به بیماران کرونایی اختصاص یافت

فرماندار شهرستان دره شهر گفت: برای بستری کردن بیماران مبتلا به کرونا، ۲۲ تخت از بیمارستان ولی‌عصر(عج) دره‌شهر به این بیماران اختصاص یافته است.

«کیانوش محمدنژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در ایلام، اظهار کرد: از یک ماه گذشته تا کنون ۱۰۸ نفر بستری شدند و در حال حاضر نیز ۱۳ نفر در این بخش بستری هستند.

 

فرماندار دره‌شهر گفت: مهم‌ترین دلیل افزایش میزان بستری و فوتی کرونا در این شهرستان عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرکت در مراسمات تشییع جنازه ها است.

 

وی بیان داشت : تاکنون ۱۱ معلم و ۲ دانش‌آموز از زمان بازگشایی مدارس در این شهرستان به کرونا مبتلا شدند.

 

فرماندار دره‌شهر گفت : در کمتر از یک ماه ۱۳۰ نفر در این شهرستان به کرونا مبتلا شده اند که متاسفانه سه نفر از آنها  جان خود را دست داده‌اند.

 

محمد نژاد افزود: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی و استانی کرونا مبنی بر تعطیلی برخی مراکز پر ازدحام، جهت حفظ سلامتی مردم مراکزی مانند ورزشگاه‌ها و آرایشگاه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان دره شهر خاطرنشان کرد: باتوجه به روند افزیشی افراد مبتلا در این شهرستان یکی از موضوعاتی مهمی که در دستور کار ستاد کرونا شهرستان قرار گرفته آگاهی بخشی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی است که شهرداری ها و دهیاری ها انجام داده اند.

 

 

کد خبر 982614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha