مسئولان هیئت مذهبی ۱۸ روستای دهستان قره طغان نکا تجلیل شدند

حجت الاسلام فعالی گفت: مسئولان هیئت مذهبی ۱۸ روستای دهستان قره طغان نکا در منطقه دشت با توجه به فعالیت های ارزنده در محرم امسال تجلیل شدند.

حجت الاسلام «حسینعلی فعالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: تجلیل از هیئت مذهبی نمونه نکا در دهستان قره طغان به دلیل برگزاری برنامه های ارزنده در طول ماه محرم و با توجه به شیوع کرونا بوده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا افزود: برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش و بزرگداشت نام و یاد آنان از برنامه های مفیدی است که در طول دهه محرم در دستور کار است و هیئت مذهبی فعال نکا در محرم امسال سنگ تمام گذاشتند.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در ماه محرم در فضای مجازی به دلیل شیوع کرونا خاطر نشان کرد: علاوه بر این برنامه ها برنامه هایی در سطح مساجد و هیات مذهبی نکا در محرم امسال با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار شد که در خور توجه است.

 

حجت الاسلام فعالی گفت: مسئولان هیئت مذهبی 18 روستای دهستان قره طغان نکا در منطقه دشت با توجه به فعالیت های ارزنده در محرم امسال تجلیل شدند.

 

وی افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی وفاصله گذاری، رعایت ساعت آغاز و اتمام مراسم در برنامه های هیئت مذهبی، توسط بازرسان مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفت که از هیئت برتر در زمینه رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی تجلیل شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا با اعلام اینکه همچون همیشه در برنامه های دهه آخر ماه صفر هم سلامت مردم  در برگزاری مراسم وآئین‌ها خط قرمز این سازمان  است، یادآور شد: رعایت هرچه دقیق تر دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا از تأکیدات مهم ما در برنامه های آخر ماه صفر است.

 

حجت الاسلام فعالی اضافه کرد: کمک به نیازمندان و تعظیم شعائر، از برنامه ها و اهداف مهم ما در برگزاری مراسم های مذهبی و ارزشی است.

کد خبر 982626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha