مسئولان آنطور که باید به مردم خدمت نکردند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه با اشاره به لزوم انتخاب مسئولی دلسوز از سوی مردم، گفت: مسئولان آنطور که باید به مردم خدمت نکردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه در جمع خبرنگاران یزد با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با حضور مردم بود که به پیروزی دست یافت افزود: مهمترین و اولین پایه انقلاب اسلامی مردم هستند و در طول چهل سال گذشته هم مردم بودند که با استواری خود این انقلاب را چهل سال دوم رساندند.

وی با اشاره به اینکه اسلام دومین پایه اساسی انقلاب اسلامی بود اظهار داشت: امام خمینی (ره) و مردم به خاطر اسلام و برپا شدن دین در جامعه قیام کردند و ما نیز باید به گونه‌ای عمل کنیم تا این مسئله کمرنگ نشود.

رضایی امام خمینی (ره) را عامل سوم پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی با توسل به خدای متعال و ائمه اطهار (ع) و همراهی مردم توانست انقلاب را به سرانجام برساند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی هوافضای سپاه به همراهی خوب مردم در طول چهل‌ویک سال گذشته با نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم در هر صحنه‌ای که جمهوری اسلامی به آنها نیاز داشته حضور فعال و اثرگذاری دارند و فقط مختص برنامه‌هایی مثل انتخابات و ... نیست بلکه در تمام زمینه‌ها حضور پررنگ و فعال دارند.

وی با تاکید بر اینکه انصافاً ملت باوفایی در نظام جمهوری اسلامی داریم اظهار داشت: امروزه مردم با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند که بخشی از آن به خاطر تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی و بخشی از آن‌هم به خاطر این است که متأسفانه مسئولان کشور آنطور که باید برای مردم خدمت نکردند و نتوانستند جواب اعتماد مردم را به‌صورت شایسته بدهند.

رضایی با بیان اینکه مردم باید در انتخاب خود دقت کافی را داشته باشند افزود: مردم باید کسی را برای مسئولیت انتخاب کنند که درد کشیده باشد تا وقتی در رأس امور قرار گرفت بتواند برای رفع مشکلات دغدغه داشته و برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.

کد خبر 983279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha