تلاش مسئولان برای حفظ و نگهداری سرمایه های مردم ضروری است

گودرزی بیان اینکه دارایی تامین اجتماعی سرمایه بین النسلی است، افزود: حفظ و نگهداری و ارتقای سرمایه های مردم وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « عباس گودرزی» امروز(23 مهر) در بازدید مسئولان از شرکت داروسازی اکسیر بروجرد، با تجلیل از خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان بروجرد اظهار داشت: طرح توسعه بیمارستان کوثر شهرستان بروجرد با حمایت های خوب مسئولان اجرایی شد.

 

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، افزود: این بیمارستان مقرر است که  با هماهنگی تا پایان دولت دوازدهم با بهره برداری برسد.

 

وی افزود: بحث کارخانه شیر خشک شهرستان بروجرد، یکی از ظرفیت های خوبی است که در شهرستان بروجرد با پی گیری مستمر و متعدد و شبانه روزی و با توجه به شرایط فعلی کشور رونق یافته است.

 

گودرزی با اشاره به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های گسترده در شهرستان بروجرد، بیان کرد: به حمد الله با حمایت مسئولان در وزارت و استان از فروش کارخانه شیرخشک بروجرد جلوگیری شد و این کارخانه احیاء شد.

 

وی افزود: با بخش خصوص هم مجموعه شرکت پیک دارو در شهرستان بروجرد پی گیری شده است و طی روزهای اخیر عملیات اجرایی این طرح آغاز شده است.

 

گودرزی بیان کرد: راه اندازی شرکت پیک دارویی به تکمیل قطب دارویی شهرستان بروجرد و بهره برداری از ظرفیت های موجود در این عرصه کمکی خواهد کرد.

 

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از دیگر خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در شهرستان بروجرد توسعه ورزشگاه کارگران این شهرستان است.

 

وی  با بیان اینکه بودجه توسعه ورزشگاه کارگران بروجرد تامین شده است و در حال اجراست، افزود: همچنین طرح خانه امید در شهرستان بروجرد به خوبی اجرایی و افتتاح شد.

 

گودرزی در ادامه با بیان اینکه دارایی تامین اجتماعی سرمایه بین النسلی است، ابراز کرد: حفظ و نگهداری و ارتقای این سرمایه وظیفه همگانی است.

 

وی  با اشاره به وضعیت شرکت اکسیر و داملران بروجرد، ادامه داد: به حمد الله این دو شرکت از وضعیت و مشکلات گذشته عبور کرده اند و امروز مسیر خوبی را طی می کنند.

 

گودرزی اذعان داشت: همه باید کمک کنند که این ظرفیت ها حفظ  و ارتقاء یابند و بتوانند از پس انتظارات و مطالبات بر بیایند.

 

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی کار در مجموعه شرکت های سرمایه گذاری کاری سخت است و ممکن است آینده کشور در گرو تصمیم ما باشد، افزود: امیدوارم با  تصمیمات درست و اقدامات لازم در لحظه لازم بتوانیم کمک کنیم که این مجموعه ها هرچه بهتر از گذشته پیش بروند.

 

گودرزی اظهار کرد: با توجه به  تعامل خوبی که بین کمیسیون اجتماعی و وزارت کار و رفاه اجتماعی در این  چند سال وجود داشته است، به حمد الله ظرفیت های خوبی متناسب  با سایر نقاط کشور در شهرستان بروجرد هم  ایجاد شده است.

 

کد خبر 983113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha