نقش موثر اصناف فارس در مبارزه با قاچاق کالا

نجابت گفت: قاچاق کالا و ارز، آفت اقتصاد کشور است و با حمایت از تولیدات داخلی در تناقض قرار دارد و لازم است تا اصناف فارس عرضه کالاهای داخلی را در اولویت اصلی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله نجابت»، روز گذشته (دوشنبه 21 مهر) با حضور در جلسه هیئت رئیسه اتاق اصناف استان فارس گفت: نقش کسبه و بازاریان در عرصه های مختلف آبادانی کشور قابل توجه بوده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای ارتقای وضعیت معاش مردم تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

وی اضافه کرد: گرانی امروز بر تورم تاثیر مستقیم گذاشته است و بی توجهی به اصناف به عنوان یکی از بزرگترین تشکل های مدنی کشور نباید مورد بی توجهی قرار بگیرند زیرا در سطح کلان تاثیراتی در پی خواهد داشت.

نجابت تصریح کرد: اصناف و دیگر دستگاه های فارس می توانند به نمایندگان در رفع ایرادات و تصویب قوانین مرتبط با این حوزه کمک قابل توجهی داشته باشند.

وی با تاکید بر اولویت بندی و برگزاری جلسات تخصصی و مستمر برای رفع مشکلات اصناف گفت: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای تسریع حل مشکلات کسبه و بازاریان در جلسات اتاق اصناف استان فارس آمادگی شرکت کردن دارم اما در این جلسات باید دستور کار مشخص وارد جلسات شد.

نجابت ادامه داد: نگاه تخصصی اصناف در قانون گذاری نقش مطلوبی دارد که می توانند در حوزه تحت اشراف خود به یاری نمایندگان مجلس استان بیایند.

وی با اشاره به قاچاق کالا و ارز بیان کرد: قاچاق کالا و ارز، آفت اقتصاد کشور است و با حمایت از تولیدات داخلی در تناقض قرار دارد و اصناف فارس می توانند در این حوزه مراقبت های موثری داشته باشند و عرضه کالاهای داخلی را در اولویت اصلی قرار دهند.

کد خبر 982657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha