قطع زنجبره ویروس کرونا نیازمند همکاری همه مردم است

عبدالقادر حسینی گفت: قطع زنجبره ویروس کرونا نیازمند همکاری و همت همه مردم است و باید همه برای سلامتی خود و دیگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی احترام قائل شویم.

عبدالقادر حسینی امام جمعه سروآباد امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: در چند ماه اخیر که ویروس منحوس کرونا کشور ما به ویژه استان کردستان را فرا گرفته شاهد فوت بسیاری از عزیزان و ابتلای اطرافیانمان بودیم و نیاز است برای قطع زنجیره این ویروس و شکست آن همه در کنار هم همکاری کنیم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سلامت خود و اطرافیانمان را تضمین کنیم.

 

وی استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی در اماکنی چون مساجد را مورد تاکید قرار داد و افزود: زمان حضور در مسجد و سایر اماکن عمومی باید از ماسک استفاده کنیم و فواصل اجتماعی را نیز رعایت نماییم.

 

وی خاطرنشان کرد: سلامتی و تندرستی از نعمت‌های بزرگ و ارزشمند الهی است و تا زمانیکه به خطر نیفتد قدرشان را نمی‌دانیم بنابراین باید برای حفظ این نعمت الهی نهایت تلاش خود را بکار ببریم.

 

امام جمعه سروآباد اضافه کرد: همه ما تابع امر خداوند متعال هستیم و ضروری است که به عنوان یک مسلمان مطیع دستورات پروردگار باشیم و آنچه را برای خود دوست داریم برای برادران دینی خود نیز بخواهیم.

 

ماموستا حسینی اضافه کرد: خواست و تلاش همه پزشکان و کادر درمانی از عموم مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و ما هم باید به خواست و انتظارات این قشر زحمتکش و مدافعان سلامت احترام بگذاریم و جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر 982658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha