تحویل ۲۵۰۰ کارت ملی هوشمند توسط پست صومعه‌سرا

عاشورزاده از تحویل ۲ هزار و ۵۰۰ کارت ملی هوشمند توسط پست صومعه‌سرا به مردم خبر داد.

«داوود عاشورزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت هفته پست اظهار کرد: رسالت ما توزیع به موقع و حداکثری است و سعی کرده‌ایم که در چند سال اخیر بتوانیم نفر به نفر همکاران خودمان را به آموزش و دانش روز بر اساس متغیرهای کیفی که طراحی شده است، برسانیم و رصد کنیم.

 

رییس اداره پست صومعه‌سرا با اشاره به عملکرد پست در زمان بیماری کرونا افزود: تقریبا از ابتدای شروع کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، هیچ روز تعطیل نبودیم و تمام قد در خدمت مردم شریف بوده‌ایم.

 

وی با اشاره به عملکرد اداره پست از مهر 98 تا مهر 99 گفت: 64 هزار و 500 سرویس پیشتاز، سفارشی و ویژه، 12 هزار و 745 فقره توزیع کارت هوشمند سوخت، 2 هزار و 845 فقره توزیع گواهینامه رانندگی، 35 هزار و 746 فقره توزیع مرسولات خرید اینترنتی و 550 مورد توزیع گذرنامه را در عملکرد یک ساله خود داریم.

 

عاشورزاده تصریح کرد: ثبت یک هزار و 719 مورد در سامانه سیماک، ثبت پنج هزار و 755 تسلیم سند مالکیت، 12 هزار و 984 مورد ارائه سرویس تایدیه کد پستی، چهار هزار و 186 اخطاریه بانک مسکن، 239 مورد اخطار به اصناف، 206 مورد قبول مدارک پلمپ دفاتر تجاری و ثبت‌نام و تحویل 2 هزار و 500 کارت ملی هوشمند از دیگر عملکردهای این اداره در یک سال است.

 

رییس اداره پست صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: ایجاد دفاتر  ICT روستایی و نمایندگی پستی روستایی، خدمات دهی به روستائیان عزیز از دیگر عملکرد‌های اداره پست شهرستان است.

کد خبر 982669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha