راه اندازی ۲۰ ایستگاه فرستنده دیجیتال در شهرستان درمیان

بخشی از راه اندازی ۲۰ ایستگاه فرستنده دیجیتال در شهرستان درمیان خبر داد و گفت: ۶ ایستگاه دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

«حسینعلی بخشی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار داشت: از ابتدای سال 98 تا کنون 20 ایستگاه فرستنده دیجیتال در گزیک، نوغند و.... راه اندازی شده و به بهره برداری رسیده است که از این تعداد  5 ایستگاه با مشارکت بنیاد علوی است.

 

 

فرماندار درمیان با با بیان اینکه راه اندازی 6 ایستگاه فرستنده دیجیتال دیگر در این شهرستان در دستور کار قرار دارد؛ از مساعدت استاندار خراسان جنوبی در این زمینه تشکر کرد و در خصوص پوشش دهی و ضریب نفوذ اینترنت همراه گفت: طی یک سال گذشته 11 ایستگاه و سایت پوشش دهی اینترنت در این شهرستان راه اندازی شد که از این تعداد 5 سایت اینترنت نسل چهار است.

 

 

بخشی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری های انجام شده و مساعدت اداره کل ارتباطات و مخابرات خراسان جنوبی تا پایان امسال مشکل پوشش دهی اینترنت روستاهای بیدسک، بنیاب، اسکندر، نوقند، مناوند و شهر گزیک مرتفع شود.

 

 

وی از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان به ارتقاء 7 ایستگاه پوشش دهی اینترنت همراه به اینترنت نسل چهارم اشاره کرد و افزود: پوشش دهی اینترنت پر سرعت در روستاهای بالای 20 خانوار حدود 50 درصد است.

 

 

فرماندار درمیان ضریب نفوذ و پوشش دهی تلفن همراه در روستا های بالای 100 خانوار را 85 درصد، اعلام کرد و گفت: ضریب نفوذ و پوشش دهی اینترنت در روستاهای بالای 100 خانوار هم 70 درصد است.

 

کد خبر 982704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha