۳۲ بسته گوشت قرمز متبرک در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفت

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (سلام الله علیها) گفت: ۳۲ بسته یک و نیم کیلوگرمی گوشت قرمز متبرک به همت فعالان این کانون در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند اردبیل قرار گرفت.

«ابراهیم سبحانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 32 بسته یک و نیم کیلوگرمی گوشت قرمز متبرک به همت فعالان این کانون در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند اردبیل قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (سلام الله علیها) تصریح کرد: این بسته های متبرک با حمایت و مساعدت ستاد کانون های فرهنگی هنری استان اردبیل، برنامه تلویزیونی به سمت خدا و موسسه فرهنگی حضرت خدیجه (سلام الله علیها) در بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون طی چندین مرحله بسته های معیشتی در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان قرار گرفته تا بتوانیم بخش از آلام این خانواده ها را کاهش دهیم.

 

سبحانی تاکید کرد: این حرکت خداپسندانه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند صورت می گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (سلام الله علیها) افزود: مشارکت در کارهای خیرخواهانه از دیگر رسالت های مراکز فرهنگی است تا بتواند فرهنگ احسان و نیکوکاری را در جامعه زنده نگه دارد.

کد خبر 982721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha