رعایت توصیه های بهداشتی بر همگان واجب است

ماموستا مبارکشاهی، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن در کشور و استان رعایت توصیه های بهداشتی بر همگان واجب است و باید تا ریشه کن شدن این ویروس توصیه های بهداشتی را رعایت کنیم.

ماموستا احمد مبارکشاهی امام جمعه نودشه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: متأسفانه  هر روز شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا و از دست دادن  هم وطنان ولی می توانیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در مراکز عمومی و رعایت فاصله اجتماعی مانع از تشدید و شیوع این ویروس شویم.

 

وی افزود: مردم باید تمامی هشدارهای بهداشتی را رعایت کنند و نسبت به شیوع این ویروس بی تفاوت در جامعه رفت و آمد نکنند زیرا خطر در کمین همه ما نشسته است و با کسی شوخی ندارد.

 

امام جمعه نودشه تصریح کرد: فساد و گمراهی در جهان امروز در حال افزایش است کفار و دشمنان اسلام با استفاده خلأ دینی و فرهنگی، نوک پیکان هجمه های خود را به سمت جوانان و اعتقادات آنها نشانه گرفته اند و می خواند جوانان ما را جذب خود کنند ولی جوانان این مرز و بوم  با هوشیاری کامل مشت محکمی بردهان دشمنان خواهند زد. 

 

ماموستا مبارکشاهی در پایان گفت: دشمنان می خواهند با تبلیغات منفی در فضای مجازی و رسانه جوانان را به سوی خود جذب کنند ولی ائمه جماعات می توانند با تشویق و شرکت دادن آنها در فعالیت های مساجد و عضویت در کانون های مساجد مانع از فکر خام دشمنان شوند.

کد خبر 982788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha