حل مشکلات صنعتگران با جلسات رفع موانع تولید شهرستان ها تسهیل می شود

کریمی گفت: با برگزاری جلسات رفع موانع تولید در شهرستان های استان گلستان رفع مشکلات و موانع سرمایه گذاری تولیدکنندگان و صنعتگران سرعت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ابراهیم کریمی» عصر امروز (سه شنبه 22 مهر) در جلسه رفع موانع تولید در آزادشهر اظهار کرد: تاکنون 360 جلسه ستاد رفع تسهیل و رفع موانع تولید در استان گلستان برگزار شد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان  به برگزاری سومین جلسه رفع موانع تولید در شهرستان آزادشهر اشاره کرد و ادامه داد: در این جلسه هشت مورد از مشکلات صنایع استان به ویژه در حوزه معدن مورد بررسی قرار گرفت.

 

کریمی تاکید کرد: در این جلسه دغدغه های واحدهای صنعتی و معدنی در حوزه مالیات، منابع طبیعی، محیط زیست و حوزه های کارگری و تامین اجتماعی مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: با برگزاری جلسات به صورت شهرستانی که با حضور فرماندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد خوشبختانه بخشی از مشکلات تولیدکنندگان و واحدهای صنعتی برطرف می شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تاکید کرد: یکی از سیاست هایی که در استان پیگیری می کنیم برگزاری جلسات ستاد رفع موانع تولید در شهرستان ها است و این اقدام باعث می شود که مشکلات حوزه سرمایه گذاری و تولید و صنعتگران سریعتر برطرف شود.

 

 

کد خبر 982861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha