افزایش آمار مبتلایان به کرونا زنگ خطر است

صابر افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میر کرونا ویروس را زنگ خطر و نگران کننده دانست و گفت: رسانه ها مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی و جدی گرفتن بیماری کرونا ویروس دعوت کرده تا آمار مبتلایان و مرگ و میرها کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عباس صابر» امروز(سه شنبه، ۲۲ مهر) در سی و دومین جلسه ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا و مرگ و میرهای ناشی از این بیماری منحوس هستیم.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه حساسیت ها نسبت به بیماری کرونا در جامعه کم شده است، افزود: پروتکل های بهداشتی در تمامی صنوف باید رعایت شود.

 

وی بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کارکنان ادارات در دستگاه های اجرایی و دیگر نهادها تاکید کرد و خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی در برنامه ها و مراسم های دهه آخر ماه صفر شد.

 

صابر در بخش دیگری از سخنان خود بر نظارت بر مراکز سورتینگ و  بسته بندی میوه و ناوگان حمل و نقل عمومی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اداره جهاد کشاورزی و شهرداری تاکید کرد و افزود: باید نظارت و پایش جدی و شاهد خروجی های خوبی از رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی باشیم.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا در ادامه با تاکید بر تامین اقلام بهداشتی به ویژه ماسک و مواد ضدعفونی کننده، اظهارکرد: کنترل قیمت اجناس و کالاها در بازار باید به موقع بوده تا شاهد بازار آشفته نباشیم.

 

وی بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط نانوایان تاکید کرد و افزود: شهروندان آستارایی از کیفیت نان در این شهرستان گلایه دارند و شبکه بهداشت و درمان و صنعت، معدن و تجارت باید به این موضوع رسیدگی کنند.

 

صابر، افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میر کرونا ویروس را زنگ خطر دانست و گفت: رسانه ها مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی و جدی گرفتن بیماری کرونا ویروس دعوت کرده تا آمار مبتلایان و مرگ و میرها کاهش یابد.

 

*میزان استفاده از ماسک کاهش پیدا کرده است

«کامبیز لقمانی مقدم» نیز در این جلسه به وضعیت کرونا در کشور اشاره کرد و افزود: آمارها نشان دهنده این است وضعیت خوبی از لحاظ کرونایی در کشور نداریم.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندر آستارا با بیان اینکه میزان استفاده مردم از ماسک کاهش پیدا کرده است، افزود: دستگاه های متولی با دقت بیشتری موضوع را رصد و اقدامات لازم را انجام دهند.

 

وی با اشاره به اینکه بعضی از اولیای دانش آموزان نسبت به رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در مدارس گلایه دارند، تصریح کرد: مدیران و مربیان بهداشت مدارس نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس دقت ویژه داشته باشند.

 

لقمانی مقدم گفت: رسانه ها و مدیران کانال های مجازی مردم را به استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت کنند تا ریشه کنی این بیماری منحوس را شاهد باشیم.

کد خبر 982878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha