مانه و سملقان روستای بدون برق ندارد

مدیر شرکت توزیع برق مانه و سملقان گفت: روستای بدون برق زیر ۲۰ خانوار نداریم اما دو روستای زیر ۱۰ خانوار داریم که برق رسانی به آن ها جزو برنامه های در دست اقدام است.

«محسن حاتمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: اتمام برق رسانی به دو شهرک «کاستان» و «دشتک علیا» به اتمام  رسیده است.

 

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان مانه و سملقان اظهارداشت: در حال حاضر برق رسانی به شهرک «کاستان» به اتمام رسیده  و اجرای طرح برق رسانی به «دشتک علیا» 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

وی به ذکر برخی برنامه های اولویت دار این مدیریت تا پایان سال جاری اشاره و بیان کرد: یکی از مهم ترین برنامه های اولویت دار در بحث مقاوم سازی و افزایش قابلیت اطمینان، فیدرهای بحرانی شهرستان است که هم اکنون نیز در دست اقدام است.

 

وی تصریح کرد: اختصاص دو فیدر عمومی از پست فوق توزیع شیرین دره با 50 درصد پیشرفت فیزیکی، کاورینگ شبکه های فشار متوسط با 20 درصد پیشرفت فیزیکی و تعویض مقره های معیوب با 50 درصد پیشرفت از دیگر برنامه های اولویت دار است.

 

حاتمی افزود: ترمیم و اصلاح پنج کیلومتر شبکه فشار متوسط در معرض سیلاب نیز که تا کنون 15 درصد آن انجام شده است.

 

وی بهسازی انبار تیر شهرستان برای حفاظت و ساماندهی آن، احداث ساختمان اتفاقات شماره دو شهرستان که 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد را نیز از برنامه های دیگر اعلام کرد که  این مدیریت آن ها را تا پایان سال به انجام می رساند.

 

شهرستان 110 هزار نفری مانه و سملقان 136 روستا و 33 هزار مشترک برق دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 982921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha