۹۱ درصد نیروهای پتروشیمی بومی هستند/ واحد الفین با همت نیروهای بومی به بهره برداری می رسد

نجفی سمنانی با بیان اینکه واحد الفین پتروشیمی ایلام بدون هیچ‌گونه حضور متخصص خارجی و با دستان توانمند نیروهای فنی و بومی استان و کشور راه‌اندازی می‌شود، گفت: در حال حاضر ۹۱ درصد نیروهای این شرکت بومی استان و منطقه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام، شامگاه سه شنبه(۲۲ مهر) در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات این استان اظهار کرد:در حال حاضر بیش از  یک هزار نیرو در شرکت پتروشیمی ایلام استخدام قراردادی یا پیمانکاری‌اند که از این میزان ۹۱ درصد بومی استان هستند.

 

«حسن نجفی سمنانی»  با بیان اینکه بیش از ۱۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و پیمانکاری مشغول کار هستند، یادآور شد: یکی از سیاست های این شرکت در استان به کارگیری نیروهای متخصص بومی بوده است و با تلاش و حمایت مسئولان هلدینگ خلیج فارس، در راستای ایجاد اشتغال  تمام ظرفیت ها از جمله حوزه های پیمانکاری برای به کار گیری نیروهای بومی به کار برده شده است.

 

وی با بیان اینکه واحد الفین پتروشیمی استان به عنوان بزرگترین واحد الفین غرب کشور به زودی راه‌اندازی می‌شود، گفت: واحد الفین شرکت پتروشیمی ایلام به عنوان سیزدهم و بزرگترین پروژه غرب کشور پس از ۱۹ سال در آستانه‌ی راه‌اندازی است.

 

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با اشاره به اینکه واحد  الفین پتروشیمی ایلام بدون هیچ‌گونه حضور متخصص خارجی و با دستان توانمند نیروهای فنی و بومی استان و کشور راه‌اندازی می‌شود، گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار بود که  این واحد مرداد ماه سال جاری در مدار تولید قرار می‌گرفت اما کمپرسور 801 با مشکل مواجه شد و دو ماه از برنامه زمان‌بندی عقب افتاد.

 

نجفی سمنانی با بیان اینکه با راه‌اندازی واحد الفین سالانه ۴۵۸ هزار تن اتیلن، ۱۲۴ هزار تن پروپیلن، ۳۳ هزار تن Fuel Oil و ۲۳ هزار تن هیدروژن در این شرکت تولید می شود، افزود: در حال حاضر نیز محصولات شرکت پتروشیمی ایلام صادر و به عنوان یک صنعت بزرگ در استان، نقش مهمی در راستای اقتصاد و ایجاد اشتغال دارد.

 

وی تصریح کرد: شرکت پتروشیمی ایلام در دو سال پیاپی موفق به دریافت لوح صنعت سبز ر حوزه رعایت مسایل زیست محیطی شده است، یادآور شد: لوح صنعت سبز فقط به دو صنعت در کشور اعطا گردید که با حضور معاون رییس جمهور و وزیر نفت به پتروشیمی ایلام اهدا شد.

 

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام  در ادامه با اشاره به مسئولیت اجتماعی و فرهنگی این شرکت در استان، گفت:  در راستای تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق محروم ۵٠ میلیون تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی پتروشمی به این موضوع احتصاص یافت، این اقلام با هماهنگی آموزش و پرورش خریداری و توزیع می‌شود.

 

 


 

 

 

 

 

کد خبر 982965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha