اخلاص عمل شهدا را در تاریخ ماندگار کرد

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: اخلاص عمل شهدا را در تاریخ ماندگار کرد و باید از سیره شهدا الگو بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» صبح امروز (چهارشنبه 23 مهر) در یادواره شهدای گمنام و 493 شهید تیپ 230 شهید متاجی گرگان اظهار کرد:  حرکت شهدای ما در طول هشت سال دفاع مقدس و صیانت از کشور عاقلانه و عاشقانه بود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: شهدا کسانی بودند که در دنیا زیستند و وابسته به اهل دنیا، خانواده و زندگی بودند ولی دلبسته ای به این دنیا نداشتند و مسیر شهادت در مسیر الی الله را انتخاب کردند.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد افزود: شهدای ما مخلص بودند و اخلاص عمل شهدا باعث شده است که شجره انقلاب اسلامی تنومند شود و در بین جهان عزت داشته باشیم.

 

وی گفت: اخلاص عمل شهدا را در تاریخ ماندگار کرد و اگر سردار شهید سپهبد سلیمانی در دل های مسلمانان جهان جا دارد به دلیل اخلاص و تواضع بود و باید از سیره این شهدا الگو بگیریم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان به ولایتمداری شهدا اشاره کرد و گفت: برای آنکه راه را در حوادث و پیچ و خم دنیا پیدا کنیم باید دست ما در دست ولی فقیه باشد و باید ولایتمداری در فعل و عمل ما متبلور باشد.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد با بیان اینکه 190 هزار شهید در هشت سال دفاع مقدس تقدیم کردیم و میانگین سن آنها 23 سال است، افزود: امروز با مشکلات اقتصادی زیادی رو به رو هستیم ولی عزت در دنیا داریم و جهانیان ملت ایران را ملت ایثار و شهادت می شناسند.

 

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری تاکید کردند که اگر می خواهیم از این بحران اقتصادی عبور کنیم باید به اقتصاد مقاومتی روی بیاوریم و باید به جوانان و توانمندی های داخلی اعتقاد داشته باشیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان به وحدت در آحاد جامعه تاکید کرد و ابراز داشت: اگر در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی وحدت داشته باشیم قطعا می توانیم از پیچ مشکلات و سختی ها به راحتی عبور کنیم.

کد خبر 983030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha