دانش آموزان مناطق محروم استان همچنان کلاس حضوری می روند

قائدامینی با بیان اینکه به دلیل نبود امکانات کافی برخی از کلاس های درس در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری به صورت حضوری برگزار می شود، گفت: دانش آموزان مناطق عشایری و بخش هایی از شهرستان های لردگان و کوهرنگ در کلاس های درس حاضر می شوند.

«فرحناز قائدامینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد، با اشاره به آموزش دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در شبکه شاد، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل نبود امکانات الکترونیکی تعدادی از دانش آموزان استان از این برنامه بی بهره اند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بر کمک خیران و نهادهای حمایتی برای تامین تجهیزات موردنیاز الکترونیکی در مناطق محروم استان تاکید کرد و افزود: در همین راستا پویش اهدای 30 هزار تبلت در استان راه اندازی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه اکنون همه مدیران مدارس استان متصل به شبکه شاد هستند، اظهار کرد: 97 درصد معلمان و 82 درصد دانش آموزان استان نیز از این شبکه آموزشی بهره می برند.

 

قائدامینی با بیان اینکه به دلیل نبود امکانات کافی برخی از کلاس های درس در مناطق محروم استان به صورت حضوری برگزار می شود، تصریح کرد: دانش آموزان مناطق عشایری و بخش هایی از شهرستان های لردگان و کوهرنگ در کلاس های درس حاضر می شوند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: 13 مهرماه جاری نامه ای در راستای تعطیلی دو هفته ای مدارس استان به وزارت ارسال شده است ولی تاکنون پاسخی داده نشده است.

 

وی در پایان اظهار کرد: بر اساس بخشنامه وزارت بهداشت مدارسی که مدیر، معلم یا دانش آموزان آن به کرونا مبتلا شده باشند به مدت دو هفته تعطیل می شوند.

 

کد خبر 983036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha