نگاه مسئولین به مقوله آموزش‌وپرورش باید تغییر یابد

دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مسئولین به مقوله آموزش‌وپرورش باید تغییر یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «محمد رضا دشتی اردکانی» نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید تعدادی از آموزشگاه‌های شهرستان اردکان با اشاره به اینکه نگاه مسئولین به مقوله آموزش‌وپرورش باید تغییر یابد، گفت: رسیدگی به‌نظام تعلیم و تربیت کشور از دغدغه‌ها و اهم پیگیری‌های نمایندگان مجلس یازدهم بوده و است.

وی با اشاره به اینکه ضرورت دارد هدایت تحصیلی دانش آموزان بیش‌ازپیش به سمت رشته‌های فنی و حرفه‌ای صورت گیرد بر لزوم راه‌اندازی برخی از سایر رشته‌های فنی و حرفه‌ای در اردکان با توجه به پتانسیل‌های این شهرستان تأکید کرد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای از جمله ظرفیت‌های بسیار خوب موجود در سطح شهرستان است، افزود: فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، موضوع دیگری است که باید موردتوجه جدی آحاد و اقشار مختلف مردم به‌ویژه دانش آموزان، معلمان و فرهنگیان قرار گیرد به‌خصوص اینکه در شرایط فعلی شیوع کرونا و توصیه پزشکان به ماندن در خانه برای مقابله با این ویروس، فرصت برای افزایش مطالعه وجود دارد.

وی با بیان اینکه کتاب‌های مفید در موضوعات متعدد باید به مردم معرفی شود، تأکید کرد: گرچه شاهد افزایش ساعت مطالعه در شهرستان اردکان به نسبت میانگین استانی هستیم ولی بازهم باید این میزان با همکاری دست‌اندرکاران امر افزایش یابد.

در ادامه نیز مشکلات و مسائل این آموزشگاه‌ها، معلمان و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی برای پیگیری این موارد در خانه ملت اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 983275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha