کشف بیش از ۲۶ تن مواد مخدر در استان یزد در شش ماهه نخست سال جاری

بهدانی فر با اشاره به کشفیات نیروی انتظامی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۶ تن مواد مخدر در استان یزد کشف شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « عباسعلی بهدانی فر» صبح امروز در نشست خبری برخط با رسانه های استان یزد گفت: 27 مهر تا دوم آبانماه به عنوان هفته نیروی انتظامی است که تقدیر ویژه ای از نیروی سبز پوش و به ویژه خانواده های آنها داریم.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: امروز نیروی انتظامی برخواسته از مردم و برای مردم است که نقش ویژه ای برای تامین امنیت جامعه دارد.

وی گفت: امروز ناجا از مرزها تا مرکز کشور اثرگذار و دانش بنیان است که ثمره آن نشاط و امنیت در جامعه است.

بهدانی فر بیان کرد: امنیت و سلامت دو نعمت مهمی هستند که در زمان تهدید قدر آن را می دانیم که در این زمینه کادر درمان نقش ویژه ای در سلامت دارند و نیروی انتظامی نیز نقش ویژه ای در تامین امنیت دارد.

وی افزود: در 6 ماهه نخست سال 26 تن مواد مخدر کشف شد که نسبت به سال گذشته 43 درصد افزایش داشته و 29 باند توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد ادامه داد: 22 باند سرفت متلاشی و 62 نفر دستگیر شده اند و در حوزه تصادفات درون شهری  45 درصد کاهش و برون شهری 25 درصد کاهش داشتیم که در مجموع نسبت به سال گذشته تصادفات در سطح استان 32 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: در حوزه امنیت اقتصادی برخورد با قاچاق کالا در دستور کار ما بود که 575 میلیارد ریال کشفیات ما بوده که  54 درصد افزایش کشف داشته ایم.

بهدانی فر بیان کرد: در حوز احتکار کالا نیز حدود 439 هزار میلیارد ریال کالا کشف شده و در دستگیری اتباع نیز 14 هزار و 452 نفر دستگیر شده اند که نسبت به سال گذشته دو درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در دوایر مشاوره 2 هزار و 700 پرونده در بیش از 6 هزار و 400 جلسه مورد مشاوره قرار گرفته اند.

بهدانی فر ضمن گرامیداشت هفته ناجا بیان کرد: حدود 90 درصد برنامه های ما در هفته ناجا فرهنگی و اجتماعی و آموزشی است.

وی افزود: غبارروبی قبور شهدا، حضور در نماز جمعه، نشست خبری، اجرای نمایش اقتدار، ارائه خدمات مضاعف توسط نیروی انتظامی، ویزیت رایگاه بهداری، عیادت از بیماران، کلنگ زنی مرکز آموزش در بافق از جمله برنامه های ما در استان است.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد ادامه داد: در استان یزد حدود 172 شهید داشتیم و مفتخریم که باب شهادت همچنان در نیروی انتظامی برای امنیت باز است.

کد خبر 983112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha