هدف نیروی نظامی و انتظامی، خدمت به مردم و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است

بهدانی فر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هدف نیروی نظامی و انتظامی، خدمت به مردم و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « عباسعلی بهدانی فر» صبح امروز در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: اتحاد هماهنگی و انسجام بین نیروهای مسلح و بسیج عامل پیروزی در هشت سال دفاع مقدس بود.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: امروز مدیون شهدا، جانبازان و خانواده آنها هستیم که باید در این راستا برنامه های با نشاط و پرشوری در این زمینه داشته باشیم.

 

وی افزود: نیروهای مسلح در کنار هم هستیم و فقط رنگ لباس ها فرق می کند و هدف ما حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است تا بتوانیم ادامه دهنده رها شهدا باشیم.

 

بهدانی فر ادامه داد: باب شهادت بر روی نیروی انتظامی باز است و هر هفته در عرصه های مختلف در جهت ایجاد امنیت شاهد شهادت نیروهای خود هستیم که در این راستا نیازمند گرامیداشت یاد و خاطره شهدا هستیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: برگزاری صبحگاه روز سرباز و تجلیل از سربازان نمونه، تجلیل از خانواده های شهدای سرباز، دیدار با خانواده شهدای ناجا، تخفیف ترخیص خودروهای توقیفی، نوبت دهی اینترنتی در تعویض پلاک در استان، از جمله برنامه های این هفته است.

 

بهدانی فر بیان کرد: حضور کارشناسان و تبیین آسیب های اجتماعی در جمع مردم در مساجد و مدارس، ارائه خدمات مشاوره رایگان در استان، اجرای نمایش اقتدار نیز به عنوان این برنامه ها است.

کد خبر 973288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha