همکاری نیروی انتظامی بستر تقوت امنیت در مناطق حاشیه شهر است

شاهون وند با تاکید بر ضرورت تقویت نظم و امنیت در مناطق حاشیه نشین شهر، گفت: با هرگونه بی نظمی برخورد قاطع قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « داریوش شاهون وند» امروز(27 شهریور) در بازدید از مناطق حاشیه نشین شهر خرم آباد، افزود: نیروی انتظامی تلاش های خستگی ناپذیر در برقرار نظم و امنیت در جامعه بویژه در مناطق حاشیه نشین شهرها دارد.

 

دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد افزود: نیروی پلیس با تأکید بر رویکرد جامعه محوری، پیشگیری اجتماعی از آسیب ها و جرایم را در دستور کار قرار داده است.

 

وی افزود: چنانچه آسیب ها و جرایم، مطالعه، ریشه یابی و علت یابی شوند، سیاستگذاری، برنامه ریزی و اقدامات مقابله ای از اثربخشی بیشتری برخوردار خواهد بود.

 

شاهون وند  ادامه داد: مناطق حاشیه شهرها همواره مستعد رشد جرائم و آسیب های اجتماعی است و توجه دستگاه ها و سازمان های متولی و همکاری آنان با دستگاه قضائی و نیروی انتظامی می تواند در کاهش جرائم و افزایش امنیت در این مناطق تأثیرگذار باشد.

 

دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد به همراه جمعی از روئسای کلانتری ها جهت بررسی معضلات اجتماعی مناطق حاشیه شهر با مردم این مناطق دیدار و در جریان برخی مشکلات آنان قرار گرفتند.

کد خبر 972726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha