برخورد با شکارچیان غیرمجاز در نقاط مرزی/ افزایش کشفیات سلاح شکاری

ابراهیمی گفت: در راستای برخورد با شکارچیان غیرمجاز درصد قابل توجهی کشف سلاح شکاری در مناطق مرزی امسال به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «بهزاد ابراهیمی» ظهر امروز (چهارشنبه ۲۳ مهر) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: در راستای برخورد با شکارچیان غیرمجاز درصد قابل توجهی کشف سلاح شکاری در مناطق مرزی امسال به ثبت رسیده است.

 

فرمانده مرزبانی گلستان ادامه داد:  کسی که به عنوان شکارچی نسبت به شکار در نقاط مرزی اقدام می کند دشمن نیست و هم وطن ما است و باید بررسی شود چرا این افراد نسبت به شکار غیرقانونی اقدام می کنند و دستگاه های متنوعی در این بخش مسئولیت دارند.

 

ابراهیمی با بیان اینکه در حوزه صیادی نیز اجازه نمی دهیم کسی از مرزها عبور کند، متذکر شد: عمدتا یگان های مرزی از مراکز جمعیتی فاصله دارند و مرزبانان در تمامی شرایط باید به وظیفه خود به درستی عمل کنند و در این راستا آموزش دیدند.

 

وی گفت: تاب آوری نیروهای مرزی با اقدامات انجام شده در مقرهای مرزی افزایش یافته است.

 

فرمانده مرزبانی گلستان با بیان اینکه دغدغه ها و مشکلات مرزنشینان را در راستای تعامل با مرزنشینان به دستگاه های اجرایی منتقل می کنیم، بیان کرد: در استان گلستان از ناحیه بالکان با کشور ترکمنستان هم مرز هستیم و در سنوات گذشته گاهی به عبور احشام از مرز معترض بودند ولی در دو سال اخیر هیچ تنشی با کشور همسایه در مرز نداشتیم.

 

کد خبر 983126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha