مسیر شهادت برای دفاع از حق ادامه دارد

شریعتی با اشاره به حمایت، ایستادگی و پشتیبانی مردم از شهدا گفت: مسیر شهادت همچنان برای دفاع از حق ادامه دارد و خوشبختانه مردم کشور ما نیز با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها ایستادگی کرده‌ و در این مسیر گام برمی‌دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «غلامرضا شریعتی» امروز (چهارشنبه ۲۳ مهر) در حاشیه حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم مهدی نظری، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه شهید نظری پس از گذشت چهار سال شناسایی و تفحص شده است اظهار کرد: امروز مردم شهیدپرور اندیمشک با حضور در مراسم تشییع این شهید والامقام و با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک همراه با شور حسینی از مدافعان مرزهای مملکت، مدافعان امنیت کشور و مدافعان نظام و انقلاب ستایش و قدردانی کردند.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه مبارزه، ایستادگی و دفاع در مقابله با کافران همیشه وجود دارد افزود: ما با تمام توان در مقابل مشرکین و کسانی که قصد ایجاد تحریف و بدعت در اسلام را دارند و آن را دین خشنی جلوه می‌دهند، ایستاده‌ایم و از اسلام ناب محمدی دفاع می‌کنیم.

 

وی با اشاره به حمایت، ایستادگی و پشتیبانی مردم از شهدا اذعان کرد: مسیر شهادت همچنان برای دفاع از حق ادامه دارد و خوشبختانه مردم کشور lh نیز با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها ایستادگی کرده‌ و در این مسیر گام برمی‌دارند.

 

«فریدون حسنوند» نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به در صحنه بودن مردم انقلابی اندیمشک خاطر نشان کرد: امروز این مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک نشان دادند که هم می‌توان پایبند به اصول و ارزش‌ها بود و هم با رعایت پروتکل‌ها، سلامت جامعه را حفظ کرد.

 

کد خبر 983130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha