اهدای بیش از ۳۰۰ میلیون ریال توسط گروه صنعتی بارز برای رزمایش کمک های مؤمنانه

رزمایش کمک های مؤمنانه گروه صنعتی بارز از محل شیفت ایثار کارگران و دیگر مبالغ اهدایی مجموعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمد زنده روح کرمانی، چهارشنبه(۲۳ مهر) در حاشیه رزمایش کمک های مؤمنانه گروه صنعتی بارز گفت: کارگران مجموعه طی شیفت ایثار در وقت اضافه کار کردند و هزینه آن را که ۱۱ میلیون تومان شد، صرف کمک های مؤمنانه کردند.

 

 

مدیرکل بهره برداری گروه صنعتی بارز کرمان با اشاره به کمک ۱۱ میلیونی پرسنل  افزود: مدیرعامل مجموعه نیز همین مبلغ را هدیه کرد و سرجمع این کمک ها به ۳۳ میلیون تومان رسید که با آن 120 بسته کمک معیشتی شامل برنج و روغن و مرغ و گوشت در اختیار خانواده های محروم قرار می گیرد.

 

 

وی با اشاره به اینکه گروه صنعتی بارز با توجه به مسئولیت اجتماعی که در خود احساس می کند در کمک به جامعه مشارکت دارد؛ افزود: باتوجه به اینکه ارز دولتی از تایر برداشته شده در حال حاضر قیمت تمام شده لاستیک از فروش آن کمتر است که همکاران در شیفت ایثار کمک دادند تا باری از دوش جامعه بردارند.

 

 

زنده روح کرمانی تصریح کرد: خانواده های نیازمند از شهرها و روستاهای اطراف کارخانه و با همکاری امامان جمعه شناسایی شدند.

 

 

سرهنگ حمیدرضا حسینخانی، فرمانده سپاه ناحیه حضرت امیر(ع)کرمان هم گفت: کارگران بسیجی و ایثارگر ناحیه بسیج سپاه حضرت امیرالمؤمنین(علیه السلام) عواید حاصل از شیفت ایثار را صرف کمک های مؤمنانه به افراد متضرر از کرونا در مناطق اطراف این کارخانه کردند.

 

 

علی سلیمانی، مدیر اجتماعی فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم تصریح کرد: جامعه کارگری در چندین مرحله به رزمایش کمک های مؤمنانه ورود کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 983148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha