دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد همدان با خانواده مرحوم فتحی پور

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان ، با خانواده مرحوم «علیرضا فتحی پور» دیدار و از آنان دلجویی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «حمیدرضا ناهیدی فرد» صبح امروز (23 مهر)  با خانواده مرحوم مهندس «علیرضا فتحی پور» دیدار و دلجویی کرد.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان در این دیدار گفت: مرحوم فتحی پور در سال های 1384 تا 1388 سردبیر خبرگزاری شبستان بود و در این مدت در جهت ارتقای خبرگزاری شبستان تلاش های وافری انجام دادند.

 

وی ادامه داد: مرحوم فتحی پور  انس و الفتی که با قرآن کریم داشتند خود باعث شد به آرامش واقعی برسند و با قلبی آرام و ایمان به خالق یکتا  راه کمال و سعادت را طی کند.

 

برادر مرحوم فتحی پور در این دیدار به ویژگی های اخلاقی ایشان اشاره کرد و گفت: ایشان علامند به مطالعه و همچنین  حافظ کل قرآن کریم بودند و با قرآن مانوس شده بود.

 

وی ادامه داد: ایمان ایشان و تلاش در درک مفاهیم و آیات قرآن و عمل به آن ها  در زندگی فردی و اجتماعی باعث شده بود با قرآن مانوس باشند و از طرفی همواره در حال تلاش و کوشش در زمینه های مختلف علمی و پژوهشی بود.

 

گفتنی است، از فعالیت‌های مرحوم فتحی‌پور در صداوسیما می‌توان به کارشناس‌مجری برنامه ترنم آیات، راز آسمان، راز آفرینش و ... رادیو قرآن، برنامه به رنگ خدا در رادیو ایران، مجری‌کارشناس برنامه اردیبهشت شبکه چهار سیما، مجری‌کارشناس برنامه‌های قرآنی بشارت، به سوی ظهور همچنین برنامه تلویزیونی روز خدا اشاره کرد.

 

 مرحوم فتحی پور، همچنین حافظ کل قرآن کریم و از قاریان خوش‌صوت کشورمان بود و پیش از این، سابقه سردبیری خبرگزاری شبستان را داشته است. از او به عنوان کوهنورد، اسب‌سوار، منجم حرفه‌ای نیز یاد می‌شود.

کد خبر 983156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha