انجمن های فرهنگ و هنر نیازمند زیرساخت قوی برای تحول هستند

غیاثی گفت: انجمن های فرهنگ و هنر برای اینکه بتوانند با قدرت و قوت بیشتری در جامعه تحول فرهنگی ایجاد کنند نیازمند زیرساخت قوی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «علی غیاثی» امروز (22 مهرماه) در آئین تکریم و معارفه مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: مدیریت کلان فرهنگ و هنر کشور برای تاثیرگذاری بیشتر و استفاده از ظرفیت های اصحاب فرهنگ و هنر نیازمند بازنگری در ساختارها و اختیارات دارد.

 

مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: هم اکنون در واگذاری مراکز فرهنگی به اصحاب فرهنگ و هنر با مشکلاتی روبرو هستیم که باید این مسئله رفع شود.

 

این مقام مسئول افزود: البته پیش نویسی به صورت آئین نامه تدوین شده است که دولت و مجلس اختیارات لازم برای مشارکت بیشتر برای اصحاب فرهنگ و هنر را مهیا کند تا شاهد حضور پررنگ این اقشار در فعالیت های فرهنگی باشیم.

 

غیاثی با اشاره به اینکه استان اردبیل ظرفیت های بزرگی برای برنامه های فرهنگی و هنری دارد، ادامه داد: انجمن های فرهنگ و هنر برای اینکه بتوانند با قدرت و قوت بیشتری در جامعه تحول فرهنگی ایجاد کنند نیازمند زیرساخت قوی هستند.

 

وی عنوان کرد: با اعطای صفر تا صد کارهای فرهنگی به موسسه ها می توانیم شاهد تحول فرهنگ با همکاری بخش خصوصی باشیم.

 

در ادامه این جلسه، «عبدالله بحرالعلومی» با بیان این مطلب که نیازمند دست یاری اهالی اصحاب فرهنگ و هنر هستم، اظهار داشت: تلاش مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای گام نهادن در راه همکاری و همیاری برای پیشرفت فعالیت های فرهنگی در سطح استان است.

 

مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهم برد تا لایق این اعتماد وزارت خانه ارشاد و مسئولان استانی نسبت به بنده باشم.

 

کد خبر 983190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha