فرهنگ جهادی بستر رشد و توسعه است

پاکدل با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ جهادی، گفت: نیت جهاد فی سیل الله در کار ها موجب برکت و به نتیجه رسیدن کارهاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،« محمود پاکدل» امروز(23 مهر) در مراسم معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان،  اظهار داشت: نیت جهاد فی سیل الله در کار ها موجب برکت و به نتیجه رسیدن کارهاست.

 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان فرهنگ جهادی بستر  رشد و توسعه امور است، افزود: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم به فعالیت جهادی توجه جدی دارند.

 

وی افزود: در سال جاری، بحث پرداخت دیون و مطالبات ایثارگران پی گیری شد و قریب هفت هزار و 200 میلیارد تومان، نقد شد و مظالباتی که بعضا از سال 1391 مانده بود پرداخت شد.

 

پاکدل با بیان اینکه مشکل خیلی از مشکلات ایثارگران باید در استان ها حل شود، افزود: سیاست گذاری در مرکز انجام می شود، اما در استان ها باید برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری هر استان ازجمله اشتغال و مسکن تلاش جدی شود.

 

وی افزود: طراحی شده است تفاهم نامه های با استانداران منعقد شده است و به عنوان  پشتوانه این تفاهم نامه ها با وزارت خانه های مربوطه هم تفاهم نامه های منعقد شده است.

 

پاکدل افزود: با ابلاغ تفاهم نامه های ملی بستر لازم برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری استان فراهم شده است.

 

وی همچنین با تاکید بر ضرورت توجه به امورات فرهنگی، بیان کرد: کارهای لازم در این زمینه در دست اقدام است و تلاش می شود خدمات خوب فرهنگی به جامعه بویژه جامعه ایثارگری تقدیم شود.

 

پاکدل با بیان اینکه از دیگر بحث هایی که باید مورد توجه قرار گیرد، گردش مدیریتی است، ادادمه داد: در این راستا اقداماتی در استان های آغاز شده و هر گونه تغییر و تحول باعث می شود نیروی جدید با ایده جدید بهتر بتواند در این زمینه کار کند.

 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشکر از زحمات نازاریان مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران، برای زرینجویی آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون کرد.

کد خبر 983216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha