برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ  ایثار در جامعه ضروری است

خادمی گفت: نهادینه سازی فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت بستر رفع مشکلات مردم و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(23 مهر) در دیدار با معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل ارزیابی عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران و سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، اظهار داشت: نهادینه سازی فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت مهم ترین راه مقابله با هجمه های است.

 

استاندار لرستان با تاكيد بر اينكه همه بايد ادامه دهنده راه شهدا باشيم، افزود: بايد با روحيه ايثارگري به جنگ با مشكلات و رفع آنها رفت و در بخش اقتصادي نيز رهنمودهاي مقام معظم رهبري را سرلوحه قرار داد و در تحقق اقتصاد مقاومتي گام برداشت.

 

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان، بیان کرد: امروز تلاش می شود به رغم محدودیت ها در راستای خدمت به مردم و جامعه ایثارگری تلاش شود.

 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره مشکلات فرا روی جامعه ایثارگری، افزود: حمایت مدیران استانی در رفع مشکلات مردم موثر است.

 

« محمود پاکدل» خاطرنشان کرد: خدمت به خانواده ایثارگان باید هدفمند باشد و بتواند مشکلی از مشکلات این قشر را رفع کند.

 

وی  بیان کرد: اشاره به پرداخت هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد از مطالبات ایثارگران در حوزه مطالبات ماده ۳۸ جانبازان و آزادگان، هزینه‌های آموزشی ایثارگران، درمان و…، اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته، تفاهم نامه استانی تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران در ۱۵ استان کشور منعقد شده است.

 

پاکدل عنوان کرد: در لرستان نیز اقدامات خوبی در اجرای این تفاهم نامه ها انجام شده است.

 

وی خواستار هکاری استانداری لرستان و راه شهرسازی در ساخت مسکن ایثارگران و رفع مشکلات این حوزه شد.

 

گفتنی است، امروز در مراسمی با قدردانی از زحمات سیدحسین نازاریان، در طول تصدی مدیر کلی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، محمود زرین‌جویی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان معرفی شد.

کد خبر 983234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha