انزلی اولین شهرستان سبز گیلان است

میرغضنفری گفت: انزلی اولین شهرستان استان گیلان است که به دلیل برخورداری کلیه نقاط شهری و روستایی آن از نعمت گاز به‌عنوان شهر سبز معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «اسماعیل میرغضنفری» امروز (چهارشنبه، 23 مهر ) در آیین تودیع و معارفه رییس اداره گاز انزلی که با حضور «حسین اکبر» مدیرعامل شرکت گاز گیلان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه همه نقاط انزلی از نعمت گاز برخوردارند و این امتیاز برزگی برای این شهرستان به شمار می رود.

 

فرماندار انزلی تصریح کرد: انزلی اولین شهرستان استان گیلان است که به دلیل برخورداری کلیه نقاط شهری و روستایی آن از نعمت گاز به‌عنوان شهر سبز معرفی شد و از موقعیت استراتژیک خوبی به لحاظ شبکه گازی برخوردار است.

 

وی با اشاره به برخی از مشکلات حوزه گازرسانی این شهرستان، گفت: موقعیت نامشخص دو محله، ضعف مالی برخی از شهروندان برای تامین گاز منازل خود در فصل سرما و بدهی واحدهای صنعتی که منجر به قطع گاز آنها شده از جمله این مشکلات است که امیدواریم در سایه همفکری و تعامل رفع شود.

 

میرغضنفری خواستار مساعدت با واحدهای تولیدی که تازه فعالیت خود را آغاز کرده اند، شد و افزود: همراهی و کاهش مراحل تامین گاز برای واحدهای تولیدی جدید در اجرای سیاست جهش تولید اقدامی موثر است که اشتغال و رشد اقتصادی منطقه را به‌دنبال دارد.

 

وی تاکید کرد: اداره گاز در همه حال باید آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به مردم داشته باشد تا ضمن همراهی و حمایت از مردم در تامین منافع سازمانی، خدمات بهتری به مردم ارائه کند.

 

گفتنی است، در این نشست «محمدرضا چوپانی» به‌عنوان سرپرست جدید اداره گاز انزلی معرفی شد.  

کد خبر 983322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha