مدیریت جهادی رمز انجام کار و‌موفقیت است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی‌‌با بیان اینکه مدیریت جهادی مبتنی بر انقلابی عمل کردن است، گفت: مدیریت جهادی مبتنی رمز انجام کار و موفقیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمد رضا شاهرخی»، امروز (۲۳ مهر) در دیدار با معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: کشور ایران اسلامی یک درصد جمعیت جهان را داراست در حالی که تا پنج درصد منابع خدادادی در کشور ما وجود دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: استان لرستان هم با آب و هوای چهار فصل سرزمین غنی از استعداد ها و توانمندی هاست.

 

وی با اشاره به وجود بیش از 20 دشت وسیع در استان لرستان، بیان کرد: ۶۰۰ هکتار زمین دیم‌و حدود ۲۰۰ هکتار زمین آبی از دیگر توانمندی های استان لرستان است.

 

حجت الاسلام شاهرخی خاطرنشان کرد: بهره برداری صحیح از توانمندی های بومی و توجه به شبکه آبیاری نوین، بستر بهره برداری صحیح از ظرفیت های بومی استان و شکوفایی اشتغال و اقتصاد استان است.

 

وی همچنین با اشاره به کارگاه های اقتصادی راکد استان، خاطر نشان کرد: برای تسریع در رسیدگی به وضعیت کارگاه های تولیدی استان لازم است یک شعبه قضایی در استان ایجاد و یا یک شعبه قضایی در تهران به این مهم اختصاص یابد.

 

حجت الاسلام شاهرخی  با اشاره به طرح های اقتصادی تعطیل و راکد مانده استان، اذعان داشت: باید این واحد های اقتصادی به سرعت تعیین تکلیف شود.

 

وی با اشاره به راه اندازه‌ی دبیرخانه ای در با همکاری ‌وزارت کشور در استانداری لرستان، گفت:  این دبیر خانه با هدف رونمایی از سند پیشران توسعه استان لرستان  در سطح ملی راه آن اندازی شده است.

 

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: این مهم ظرفیتی مهم  برای بررسی و رفع مشکلات استان لرستان است.

 

وی مدیریت جهادی را مهم ترین راه رفع مشکلات دانست و گفت: مدیریت جهادی روز موفقیت و انجام کار است.

 

حجت الاسلام شاهرخی افزود: مدیریت جهادی مهم ترین اقدام در بهره گیری بهینه از ظرفیت ها و رسیدن به اهداف سازمانی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: مدیریت جهادی مبتنی بر توکل به خدا، انقلابی عمل کردن، همت مضاعف و کار مضاعف است.

 

وی با بیان اینکه هرجا کار به صورت جهادی انجام شد، کار پیش رفت، افزود: هر جا غیر انقلابی عمل کردیم و کار مضاعف نبود و کارها مبتنی بر علم، درایت و آگاهی نباشد، یا کار انجام نمی شود و یا نصیب ویژه خواران می شود.

کد خبر 983342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha