تفرجگاه‌ها و ییلاق های ماسال به مدت سه روز تعطیل شد

پورحضرت با اشاره به قرار گرفتن گیلان در وضعیت هشدار قرمز کرونایی گفت: تفرجگاه‌ها و ییلاقات ماسال از امروز به مدت سه روز تعطیل شد.

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با اشاره به وضعیت هشدار قرمز کرونایی استان گیلان اظهار کرد: به دستور استاندار گیلان مبنی بر مسدود شدن تمامی تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی در سه روز آینده، فرمانداران نظارت بر استمرار این تعطیلی را در دستور کاری خود قرار داده‌اند.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه در این راستا ییلاقات ماسال به مدت سه روز مسدود است افزود: با توجه به حضور مسافران و گردشگران و احتمال افزایش مبتلایان در استان و شهرستان  ضروری است بخشداران، شهرداران، دهیاران نسبت به انسداد مراکز تفریحی(پارکها و بوستانها) با هماهنگی مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان اقدام کنند.

 

وی از مسافران خواستار شد تا به استان گیلان و شهرستان ماسال سفر نکنند و به قطع زنجیره انتقال کرونا با «در خانه ماندن»  کمک کنند گفت: نظارت‌ها‌ی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با شدت بیشتری دنبال می‌شود.

 

پورحضرت تصریح کرد: افزایش اجتماعات، بی‌توجهی در رعایت اصول بهداشتی و مسافرت‌ها از عوامل ایجاد وضعیت حاد بیماری کرونا در استان شده است که باید چنین رفتارهایی کنترل شود.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: همکاری مردم در کاهش تردد بین شهری و درون شهری، کاهش مهمانی‌ها، استفاده از ماسک و ضدعفونی کردن مکان‌های خصوصی و عمومی در کنترل بیماری موثر است.

 

وی اظهار کرد: مردم باید اصول ایمنی و بهداشتی را برای پیشگیری از بیماری کرونا رعایت کنند و در صورت ادامه بی‌توجهی‌ها، شرایط بدی از نظر وضعیت کرونایی ایجاد می‌شود.

کد خبر 983394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha