از اهدای جهیزیه تا تهیه بسته‌های حمایتی توسط کانون فرهنگی هنری مصلای الغدیر ملارد

مدیراجرایی کانون فرهنگی هنری مصلی الغدیر شهرستان ملارد در گفتگو با شبستان از اهدای جهیزیه تا تهیه هزاران بسته حمایتی توسط این کانون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حجت الاسلام محمد رضا قربانی مدیر اجرایی کانون فرهنگی هنری مصلی الغدیر شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران گفت:  کانون فرهنگی هنری مصلی الغدیر ملارد تحت اشراف امام جمعه محترم شهرستان ملارد مستقر در مصلی الغدیر ملارد خوشبختانه توانسته است در حمایت از نیازمندان و محرومین قدم های موثری بردارد.

 

وی گفت: در ایام شروع ویروس کرونا کانون فرهنگی هنری مصلی الغدیر ملارد، در تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری توانست در قالب طرحهای همدلی مومنانه و مساوات در جهت همدلی با مردم شریف شهرستان ملارد و یاری محرومین در جهت عبور از بحرانهای بهداشتی و اجتماعی و اقتصادی حاصل از این بیماری در کنار گروههای جهادی و مردمی خدمات بزرگی ارائه نماید.
 

مدیر اجرایی کانون فرهنگی هنری مصلی الغدیر شهرستان ملارد اهم این فعالیت ها را به شرح زیر تشریح کرد:

تشکیل قرارگاه شهرستانی با محوریت امام جمعه شهرستان ملارد و تهیه هزاران بسته ارزاق و محتویات بهداشتی و توزیع بین مردم

تهیه چندین سری جهیزیه  نوعروسان نیازمند

تهیه و توزیع کارتهای هدیه نقدی بابت نیازمندان در حدود چهارصد میلیون تومان

حمایت از گروههای جهادی تولید لوازم بهداشتی از جمله  ماسک و مواد ضد عفونی

حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا
بازدیدهای مستمر از فعالیت گروه های مردمی و مراکز درمانی درگیر مبارزه با کرونا

و.....تنها بخشی از اقدامات دفتر امام جمعه و کانون فرهنگی هنری مصلی الغدیر که با اشراف مستقیم حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد در طول ماه های درگیر این بیماری صورت گرفته است، می باشد.

حجه الاسلام قربانی در پایان ضمن تشکر از حمایت های مردم بیان داشت: با توجه به موج جدید و سنگین این ویروس منحوس و ادامه نابسمانی های اقتصادی کمک های مومنانه با حمایت خیرین ادامه خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم با رعایت مسائل بهداشتی توسط مردم روزی جشن پیروزی بر کرونا را در شهرستان ملارد و همه جای ایران اسلامی بگیریم.انشاالله

کد خبر 983412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha