توزیع ۱۷۵ بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات آران و بیدگل

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل از توزیع ۱۷۵ بسته معیشتی در بین نیازمندان از محل درآمد موقوفات این شهرستان همزمان با دهه آخر ماه صفر خبر داد.

«مهدی حافظیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آستانه رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) ۱۷۵ بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات شهرستان آران و بیدگل تهیه و در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل افزود: هر ساله در ایام محرم و صفر به ویژه دهه آخر صفر مراسم و مجالس متعدد عزاداری و توزیع نذورات و پذیرایی از محل موقوفات انجام می شد، اما امسال با توجه به شیوع کرونا، اغذیه خشک در قالب بسته های معیشتی تهیه و توزیع شد.

 

حافظیان بیان داشت: بر این اساس در این ایام تعداد ۱۱۰ بسته غذایی به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال از سوی امامزاده قاسم بن علی النقی(ع) تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل در ادامه اظهار داشت: همچنین از سوی هیئت امنای امامزاده علی‌اکبر (ع) این شهرستان هم ۶۵ بسته معیشتی به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات تهیه و توزیع شد.



شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و در فاصله ۲۱۶ کیلومتری از مرکز این استان واقع شده است.

 

کد خبر 983417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha