توسعه و ارتقای فرهنگی به دست نخبگان و جوانام انقلابی محقق می شود

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر ضرورت تقویت همدلی و اتحاد، گفت: ارتقای فرهنگی و توسعه باید در درون استان و به دست مدیران، جوانان انقلابی و نخبگان و افراد توانمند انجام شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین « سید احمد رضا شاهرخی» امروز(24 مهر) در حاشیه جلسه مشترک گفتگوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان لرستان، در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور معاونین و مدیران ارشد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان، اظهار داشت: جمع 15 نفری از جانب وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان بانک ها و شرکت ها به مدت سه روز در استان حضور یافتند و مسائل و مشکلات حوزه اقتصادی استان بررسی شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه این اقدام وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در تاریخ لرستان به یاد ماندی است و ثبت می شود، افزود: به یاد ماندی تر این است که ما در مجموعه استان مدیران بتوانند امور محول شده را به خوبی فراهم کنند.

 

وی بیان کرد: امروز نیاز است مدیران استانی هم در بخش  سرمایه گذاری و هم در بخش رفاه اجتماعی و هم در بخشی که مربوط به اشتغال است با تلاش و جدید کار کنند.

 

حجت الاسلام شاهرخی ادامه داد: معاونان وزارت تعاون که سه روز اخیر در استان حضور داشتند، اعلام کردند که محدودیت منابع نداریم و بایستی از درون استان طرح ها و ایده هایی طراحی شود که جنبه تجاری داشته باشد و بتواند اشتغال خوبی را در استان ایجاد کند.

 

وی با اشاره به طرح های اقتصادی نیمه تمام و راکد وزارت تعاون در استان، افزود: این طرح ها باید برای رونق اقتصادی استان تکمیل شود.

 

حجت الاسلام شاهرخی افزود: در جلسات اخیر مصوب شد مواردی هم که جنبه توسعه ای دارد و جنبه تکمیلی دارد هم باید به اتمام برسد.

 

وی اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که دستی از بیرون برای رفع مشکلات استان لرستان نخواهد آمد و برای ما ارتقای فرهنگی و توسعه بیاورد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، با اشاره به وجود استعداد های و توانمندی های گسترده خدادادی در استان، افزود: ارتقای فرهنگی و توسعه باید در درون استان و به دست مدیران، جوانان انقلابی و نخبگان و افراد توانمند انجام شود.

 

حجت الاسلام شاهرخی اظهار کرد: اگر هم دستی در خارج استان برای کمک باشد، باید مدیران استانی پی گیری کنند و دغدغه مند باشند.

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره اهمیت وحدت و همدلی، گفت: به حمد الله امروز در استان همصدایی و اتحاد و همدلی وجود دارد.

کد خبر 983473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha