لزوم همکاری ادارات در معرفی خدمات ناجا

محمدابراهیم زارعی همکاری ادارات استان در معرفی خدمات و فعالیت‌های ناجا را ضروری خواند و گفت: باید در هفته ناجا فعالیت تلاشگران انتظامی برای معرفی اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، محمدابراهیم زارعی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کردستان در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته نیروی انتظامی از فداکاری‌ها و تلاش‌های فرماندهی انتظامی استان کردستان و مرزبانان استان تقدیر کرد و افزود: باتوجه به تلاش‌های اثرگذار این قضر در حفظ امنیت جامعه باید ادارات استان همکاری لازم را در اطلاع‌سانی و معرفی برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی استان برنامه‌های سنوات قبلی را آسیب شناسی کنند و برنامه‌های اثربخش را در استان اجرا کنند، اعلام کرد: مرزبانان در نقاط صفر مرزی برای حفظ امنیت این مرز و بوم در تلاشند و باید برای معرفی فداکاری‌ها و خدمات آنها باید از ظرفیت‌های مختلف ادارات استان بهره برد.

 

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کردستان اعلام کرد: ترغیب و تشویق نیروهای ناجا در استان گام ارزشمندی برای امیدبخشی و دلگرم کردن این افراد است چرا که حفاظت از مرز، امنیت شهری و راهها را برای مردم تامین می‌کنند.

 

زارعی بر رعایت پرتکل‌های بهداشتی در برنامه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم صبحگاه مشترک برگزار نمی‌شود اما می‌توان در فضای مجازی برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان را معرفی و اطلاع‌رسانی کرد.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان نیز در این جلسه به انتظارات و خواست‌های ناجا از ادارات استان پرداخت و یادآور شد: پخش هشدارهای انتظامی از طریق تلویزیون‌های شهری، پوشش برنامه‌های فرماندهی انتظامی در هفته ناجا از طریق صدا و سیما، درج شعار هفته ناجا و شعارهای پلیسی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌های ادارات مختلف از جمله ادارات آب و برق و گاز و پخش برنامه‌های سینمایی در هفته ناجا از خواسته‌های فرماندهی انتظامی استان در این هفته است.

 

امیرهوشنگ حیدری همچنین خواستار استفاده از کارشناسان ناجا در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی شد و گفت:  پخش زیرنویس و تیزر در صدا و سیما، همکاری سازمان انتقال خون با فرماندهی انتظامی استان در دریافت خون پرسنل، تبلیغ و اطلاع رسانی اپلیکیشن همگانی ناجا برای آشنایی با هشدارهای پلیسی از دیگر خواسته‌های فرماندهی انتظامی استان از ادارات است.

 

وی به روز شمار هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: روز یکشنبه «اقتدار توام با رافت، هوشمندسازی و خدمت صادقانه»، روز دوشنبه «مشارکت عمومی، پیشگیری عمومی و توسعه امنیت»، روز سه شنبه«امنیت اقتصادی، کمک به تولید و آسایش عمومی»، چهارشنبه« آموزش همگانی، نظم و قانونمداری»، روز پنج شنبه« مرزبانی، ایثار و جوانمردی، همگامی با مرزنشینان» و روز جمعه نیز باعنوان «سلامت خانواده و فضای مجازی پاک و جامعه امن» نامگذاری شده است.

 

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی کردستان نیز در این جلسه با اشاره به اجرای طرح مردم یاری در استان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مردم‌یاری(ویزیت رایگان) که به مناسبت هفته ناجا با همکاری معاونت بهداشت و درمان فرماندهی مرزبانی استان کردستان، اداره بهزیستی، بسیج دانشگاه علوم پزشکی استان و هلال احمر استان در روستاهای مرزی انجام می‌شود مردم مناطق مرزی به صورت رایگان ویزیت خواهند شد.

 

سرهنگ عبدالرضا کرمی عنوان کرد: در سنوات گذشته در هفته ناجا ویزیت رایگان کنترل فشار خون، قندخون، تست شنوایی سنجی، بینایی سنجی صورت می‌گرفت و امسال هم مانند سال گذشته اکیپ‌ها به روستاها اعزام می‌شوند تا این قادامات برای مردم انجام شود.

 

وی با بیان اینکه طرح مردم‌داری در طول هفته ناجا انجام می‌گیرد، گفت: این طرح از ویزیت تا تحویل دارو به صورت رایگان برای مردم مناطق مرزی و روستایی انجام می‌گیرد.

 

در این جلسه سایر اعضا نیز از همکاری با فرماندهی اجتماعی استان اعلام آمادگی کردند.

 

کد خبر 983511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha