۴۵ هیئت ورزشی در شهرستان تربت حیدریه وجود دارد

رضایی مجموع ورزشکاران بیمه شده در تربت حیدریه را هفت هزار و ۹۲۰ نفر اعلام کرد و گفت:با اضافه شدن هیئت گلف و قایقرانی، مجموع هیئت ‌های این شهرستان به ۴۵ عدد رسید که البته ۳۵ هیات فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تربت حیدریه، «مجید رضایی» امروز( ۲۴ مهر) در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه بتازگی سرپرست هیئت فوتبال این شهرستان در مصاحبه‌ای اعلام داشته اگر من اقدام به استعفا کنم، چه بسا فوتبال ایران تعلیق شود، گفت:هفته گذشته رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی اقدام به برکناری احمدرضوی رئیس هیات فوتبال تربت‌ حیدریه کرده و ابوالفضل رجبی را به عنوان سرپرست جدید این هیات معرفی کرد و این اقدام وی اعترض اهالی فوتبال و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان را به همراه اشت.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت ‌حیدریه با تاکید بر اینکه به روند انتصاب سرپرست هیئت فوتبال این شهرستان اعتراض داریم، اظهار کرد: این اقدام به منزله تخطی از مقررات فدراسیون فوتبال است، هر چند این ادعا خنده را بر لبان اهالی ورزش جاری ساخت اما به کار بردن چنین ادبیاتی در فضای رسانه‌ای چه بسا برای ورزش حرفه ای کشور مشکل آفرین شود و شایسته است مسئولان تصمیم ‌‌ساز در حوزه ورزش برای پیشگیری از چنین مباحثی اقدام پیشگیرانه و معقولانه اتخاذ نمایند.

 

رضایی افزود: اهمیت این موضوع زمانی بیشتر مشخص می‌شود که همگان بدانند با توجه به اینکه روند انتصاب رئیسان هیئت‌ های ورزشی با پیشنهاد رئیس اداره ورزش و جوانان و تایید حراست اداره کل ورزش و جوانان استان انجام می شود که اگر از ابتدا رویه قانونی انجام می‌شد، دیگر شاهد مشوش شدن فضای رسانه ‌ای در این شهرستان نمی‌شدیم.

 

وی با اشاره به اینکه با اضافه شدن هیئت گلف و قایقرانی، مجموع هیئت ‌های این شهرستان به ۴۵ عدد رسید که البته ۳۵ هیات فعال هستند، افزود:ثبت ۱۰ مورد موسسه مردم نهاد از ابتدای سال ۹۸ تا اکنون که ۳ مورد اعتبارنامه دریافت کرده ‌اند و تامین بخشی از جهیزیه بیش از ۱۶۰ زوج جوان توسط این سمن ‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان، میزبانی هشت عنوان رویداد ورزشی در سطح استان و میزبانی مسابقات لیگ والیبال نشسته دسته باشگاه های کشور از دیگر اقدامات این اداره است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت ‌حیدریه مجموع ورزشکاران بیمه شده این خطه را هفت هزار و ۹۲۰ نفر اعلام و اظهار کرد: از این تعداد ۵۷۲ ورزشکار در حوزه روستایی هستند همچنین اکنون در تربت‌ حیدریه ۴۶ باشگاه دارای مجوز وجود دارد که از این تعداد ۱۵ باشگاه ویژه بانوان و بقیه به آقایان اختصاص دارد.

 

رضایی به تخریب و بازسازی سکوهای ورزشگاه تختی اشاره کرد و گفت: با توجه به قدمت زیاد ورزشگاه سکوها خطرساز بود و باید بهسازی و مرمت می‌شد اما در آن زمان برای این پروژه ردیف اعتباری پیش ‌بینی نشده که در نهایت برای بهسازی ورزشگاه تختی ردیف بودجه ای تعریف شد اما هنوز تخصیص نیافته است.

 

وی به ضرورت تامین روشنایی مسیر ورزشگاه آزادی اشاه کرد و افزود: بخشی از مسیر منتهی به مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان نیازمند مرمت و بهسازی است اما به علت مشخص نبودن سهم دستگاه‌های متولی، معلق مانده‌ است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت ‌حیدریه گفت: ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری آزادی تربت ‌حیدریه از سال ۱۳۸۸ در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار آغاز و با یکصد میلیارد ریال هزینه در ۲۲ دی ماه سال ۹۷ به بهره ‌برداری رسید و با توجه به اینکه بخشی از مسیر منتهی به این ورزشگاه مناسب ‌سازی نشده، شهروندان برای ورود و استفاده از آن دچار مشکل هستند همچنین از ادارات راه و برق انتظار می‌رود نسبت به آسفالت و روشنایی مسیر همکاری کنند.

کد خبر 983556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha