مراسم خوانش و معرفی کتاب «آنک آن یتیم نظر کرد» برگزار شد

حجت الاسلام سبزیان گفت: مراسم معرفی و خوانش کتاب «آنک آن یتیم نظر کرده» در قالب برنامه «سلام بر حبیب» با حضور محمدرضا سرشار نویسنده کتاب و حجت الاسلام محمد حسین ایزدی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «علی اکبر سبزیان» در مراسم خوانش و معرفی کتاب " آنک آن یتیم نظر کرده" که در کتابخانه مرکزی امام خمینی (ره) برگزار شد؛ ضمن تسلیت ایام  رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) گفت: برنامه «سلام بر حبیب» عرض ارادت خالصانه کتابداران استان خراسان رضوی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی افزود:  کتابداران با دعوت از ائمه جمعه و جماعات استان به کتابخانه های عمومی و معرفی و خوانش کتاب آنک آن یتیم نظرکرده در حد وسع خود به پیامبر خود ابراز ارادت می کنند و این ایام را به محضر امام عصر(عج) تسلیت می گویند.

 

وی ادامه داد: حضور نویسنده نام آشنای کشور و همدم کودکان و نوجوانان دهه پنجاه و شصت در برنامه قصه ظهر جمعه رادیو در این جلسه نیز فرصت مغتنمی برای بهره مندی از تجربیات وی در 30 سال دوران پژوهش و تحقیق و نویسندگی درباره زندگی ائمه و حضرت رسول(ص) است.

 

گفتنی است؛ در ایام رحلت حضرت رسول اکرم(ص) مراسم معرفی و خوانش کتاب« آنک آن یتیم نظر کرده» در قالب برنامه «سلام بر حبیب» با حضور محمدرضا سرشار نویسنده کتاب، حجت السلام علی اکبر سبزیان،مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و حجت الاسلام محمد حسین ایزدی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان  همراه با قرائت زیارت حضرت رسول(ص) از بعید در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد برگزار شد.

 

در ادامه این مراسم زیارت حضرت رسول(ص) از بعید توسط محمد محمدی، قاری مطرح کشوری استان قرائت و نماز ظهر و عصر اقامه شد.

 

کد خبر 983574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha