ترویج فرهنگ وقف از محورهای پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در البرز است

نوروزی فر از وقف به عنوان یکی از مهمترین مقوله ها در خصوص محرومیت زدایی نام برد و گفت: ترویج فرهنگ وقف یکی از محورهای موضوعی در پنجمین جشنواره ابوذر در البرز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « ابراهیم نوروزی فر» با حضور در آئین گرامیداشت هفته وقف که پنجشنبه ۲۴ مهر در امامزاده طاهر(ع) با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز برگزار شد گفت: نقش « وقف» به عنوان یکی از عناصر مهم در بحث محرومیت زدایی است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: جشنواره ابوذر در پنجمین دوره برپایی در ۸ قالب خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس، یادداشت، مقاله، موشن گرافی و فیلم کوتاه آغاز به کار می کند. 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه وقف در جامعه بیان کرد: « وقف» از محورهای پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در البرز است.

 

نوروزی فر عنوان کرد: از دیگر موضوع های این دوره از جشنواره، جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب های اجتماعی، مسایل صنفی، کرونا و کمک مومنانه، چهل سالگی انقلاب، دستاوردهای انقلاب اسلامی و بسیج حوزه اقدام و امیدآفرینی است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز اظهار کرد: علاقمندان می توانند آثاری که در مدت زمانی ۱۵ بهمن سال گذشته تا ۳۰ آذرماه سال جاری را در این محورها منتشر کرده اند به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

نوروزی فر با اشاره به اینکه اصحاب رسانه می توانند در سه بخش با سه اثر در این دوره از جشنواره شرکت کنند. خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان باید آثار خود را به آدرس Aboozarha.ir بارگذاری کنند. 

کد خبر 983588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha