قرآن آموزان آستارایی گواهینامه دریافت کردند

حسینی گفت: ۳۰ قرآن آموز موسسه دارالقرآن المهدی(عج) موفق به دریافت گواهینامه شدند.

«سید اصغر حسینی» امروز(جمعه، ۲۵ مهر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا به برگزاری مراسم هیئت قرآنی این شهرستان همزمان با ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: این مراسم با حضور قاریان و اساتید برجسته قرآنی و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل موسسه دارالقرآن المهدی(عج) آستارا برگزار شد.

 

مسئول موسسه دارالقرآن المهدی (عج) بندر آستارا از اعطای گواهینامه قرآنی به ۳۰ قرآن آموز این موسسه خبر داد و افزود: این قرآن آموزان در دوره های روخوانی و روانخوانی، تجوید و صوت و لحن شرکت کرده بودند.

 

وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری این مراسم از نفرات برتر مسابقه فوتبال دستی که به همت موسسه برگزار شده بود، تجلیل شد، تصریح کرد: قرائت قرآن توسط سید اصغر حسینی و علیرضا رضوی از دیگر بخش های این مراسم بود.

 

حسینی گفت: همچنین در این مراسم گروه تواشیح حضرت قائم(عج) در وصف پیامبر، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) به اجرای برنامه پرداختند.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۰ قرآن آموز خردسال، نوجوان، جوان و بزرگسال در موسسه دارالقرآن المهدی(عج) آموزش می بینند، تصریح کرد: در این موسسه قرآنی روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ، صوت، لحن و تواشیح آموزش داده می شود.

 

مسئول موسسه دارالقرآن المهدی (عج) بندر آستارا خاطرنشان کرد: قرآن آموزان زیر نظر پنج مربی آموزش های لازم را فرا گرفته و پس از پایان هر دوره به آنان گواهی معتبر اهدا می شود.

 

حسینی با بیان اینکه این موسسه از سال ۹۱ به صورت رسمی فعالیت آغاز کرده است، گفت: موسسه داراقرآن المهدی(عج) در طول ایام سال به منظور تشویق مردم به ویژه نوجوانان و جوانان به آموزش قرآن، برنامه ها و مسابقات مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار می کند.

کد خبر 983665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha