علاج مشکلات کشور در خارج نیست

آیت الله فلاحتی گفت: تحریم های ظالمانه و ظلم آشکار بر ما تحمیل شده اما علاج مشکلات ما در داخل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، مهر) در مصلی امام خمینی(رحمه الله با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، گفت: مشکلات کشور قابل لمس و بخشی از مشکلات از بیرون بر ما تحمیل شده است.


امام جمعه رشت با بیان اینکه طبق بیانات رهبر انقلاب، دشمنان تمام زور خود را زده اند و مردم ما در تاب آوری زبانزد دنیا شده اند، گفت: اما علاج مشکلات ما در خارج نیست.


وی تاکید کرد: تحریم های ظالمانه و ظلم آشکار بر ما تحمیل شده اما علاج مشکلات ما در داخل است.


نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین گفت: رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند، برخی اسم عقل و عقلانیت را می آورند که منظورشان ترس و انفعال در برابر دشمنان است.


وی افزود: آمریکایی ها تصمیم دارند برای برون رفت از مشکلات و فرافکنی در افکار عمومی جهان، آخرین تحریم ها و تحریم های بانکی را علیه ایران اعمال کنند که در سایه رهبری های امام خامنه ای و در سایه مقاومت مردم شجاع و انقلابی این ترفند دشمن هم محو و نابود خواهد شد.


فلاحتی اعلام کرد: برخی از غرب باوران و لیبرال منش ها که همیشه نغمه ترس به گوش مردم می خواندند در مقالات خود اعلام کردند ایران برای برون رفت از مشکلات جهانی باید به AFTF بپیوندند.


وی با اشاره به اینکه در سایه AFTF کشورهای دنیا به چند گروه در حال پیشرفت، استاندارد، همکار و در لیست سیاه تقسیم شده اند، گفت: ایران و کره شمالی در لیست فرا سیاه این توافقنامه قرار داده شده اند.


امام جمعه رشت اذعان داشت: غربی ها در تمام بندهای این قوانین نوشتارهایی دارند که بتوانند از آن بهره سو ببرند و شاهد آن هم بیانیه برجام بود که 6 سال وقت کشور را تلف کرد، نتیجه ای برای ما نداشت و تاوان سخت دادیم.


وی خاطرنشان کرد: کسانی که به دنبال طرح مجدد AFTFهستند مراقب لبخند دشمنان باشند چرا که غربی ها هرجا احساس همدردی کردند، ۱۰ جا ضربه زد.


نماینده ولی فقیه در گیلان به سابقه تاریک آمریکا در پاسخ به اعتماد ملت ها اشاره کرد و گفت: آمریکا در تمام دنیا آرامش را از ملت های مظلوم گرفته و 42 سال است جنگ نرم و سخت علیه ایران مدیریت می کند.


آیت الله فلاحتی اظهار داشت: اروپا و آمریکا دشمن ملت ایران هستند، چگونه می توان به آنان اعتماد کرد.

کد خبر 983705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha