مقامات سودان ادعای صهیونیستها را رد کردند

کانال خبری اسرائیل i۲۴ با استناد به منابع ناشناس گزارش داد که این شورا روز چهارشنبه تشکیل جلسه داد و پس از بحث و گفتگوهای سخت تصمیم به عادی سازی روابط با اسرائیل گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، یک منبع خبری مرتبط با شورای حاکمیت انتقالی در سودان گزارش هایی را مبنی بر اینکه این شورا اوایل این هفته با اسرائیل در مورد عادی سازی با اسرائیل بحث و گفتگو کرد و همچنین در جلسه روز پنجشنبه نیز در مورد آن بحث نخواهد کرد ، را رد کرد.

 

این منبع که به شرط ناشناس ماندن با آژانس خبری آناتولی صحبت کرده بود، گفت: عادی سازی با اسرائیل در دستور کار جلسه نبود و جلسه روز پنجشنبه هیچ ارتباطی با اسرائیل نداشته است.

 

کانال خبری اسرائیل i24 با استناد به منابع ناشناس گزارش داد که این شورا روز چهارشنبه تشکیل جلسه داد و پس از بحث و گفتگوهای سخت تصمیم به عادی سازی روابط با اسرائیل گرفت.

 

رسانه های سودانی و عربی گفتند كه ایالات متحده به سودان اولتیماتوم 24 ساعته داده تا به پیشنهاد ارائه شده به خارطوم برای عادی سازی با تل آویو در ازای حذف سودان از فهرست حامیان مالی تروریسم در ایالات متحده ، پاسخ دهد.

 

سودان در سال 1993 به دلیل اتهاماتی که از گروه های تروریستی حمایت می کند ، در این لیست قرار گرفت.

 

در سال 1997 ، واشنگتن تحریم های اقتصادی سودان را وضع كرد و یك سال بعد پس از حمله به سفارتخانه های آمریكا در كنیا و تانزانیا ، آنها را تشدید كرد.

کد خبر 983722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha