اخراج کارمندان حقوق بشر به دلیل افشای اطلاعات شهرکهای یهودی نشین

رژیم صهیونیستی از اعطای ویزا به کارمندان حقوق بشر سازمان ملل امتناع کرده است و آنها مجبور به ترک سرزمین های اشغالی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایستای، رژیم صهیونیستی از اعطای ویزا به کارمندان حقوق بشر سازمان ملل امتناع کرده است و آنها مجبور به ترک سرزمین های اشغالی شدند.

 

اسرائیل درخواستهای تمدید ویزا از طرف کارمندان دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل (OHCHR) را نادیده گرفت و پاسپورت های آنها را بدون پرونده برگرداند.

 

این اقدام در حال حاضر 9 نفر از کارکنان بین المللی OHCHR ، از جمله مدیر کشور جیمز هینان را مجبور به ترک اسرائیل کرده است.

 

روبرت کولویل ، سخنگوی OHCHR ، عدم حضور کارمندان بین المللی در سرزمین های اشغالی را غیرقابل قبول خطاب کرد و گفت: این مسئله نشان می دهد که آنها قصد دارند رسانه های بین المللی از کارهایشان بی خبر باشند.

 

نام 112 شرکت فعال در شهرک های یهودی نشین در لیست سیاه آژانس سازمان ملل منتشر شده و بعد از این صهیونیستها ویزای کارمندان این آژانس را امضا نکردند.

 

کلیه شهرک های یهودی نشین طبق قوانین بین المللی غیرقانونی هستند. OHCHR شرکت های بین المللی Tripadvisor و Airbnb و همچنین شرکت اسرائیلی Bezeq  را غیر قانونی نامید و این باعث خشم دولت صهیونیستی شد.

کد خبر 983725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha