فرجام تلخی در انتظار کشورهای مرتجع عربی امارات و بحرین است/حل مشکلات کشور در داخل کشور امکان‌پذیر است

حجت‌الاسلام نادعلیزاده گفت: کشورهای مرتجع عربی امارات و بحرین جزو کشورهای خیانت کاری هستند که دست دوستی به قاتلان کودکان مظلوم فلسطین دادند که البته پایان این دوستی کوتاه است و فرجامی تلخ را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام «محمدتقی نادعلیزاده» امروز جمعه (۲۵ مهرماه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار شهیدان را برکت کشور ایران دانست و اظهار کرد: همه ما مدیون قطره قطره خون شهدای خانطومان هستیم و مکلف و موظف به راه این شهدا هستیم.
 

امام جمعه جویبار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، افزود: مسئله‌ای که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشتند توجه به معیشت و ایجاد ثبات اقتصادی در جامعه است و باید برای کسب آن تلاش کرد، چرا که این مساله زمینه ساز ایجاد اقتدار در جامعه است.
 

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید داشته‌اند که وضعیت اقتصادی حاضر قابل حل است و راه حل آن توجه به داخل و تلاش شبانه روزی و جامع و بدون خستگی است و بدین شکل می توان مشکلات را برطرف کرد.
 

حجت الاسلام نادعلیزاده گفت: در این هفته شاهد بازگشت شهدای تفحص شده در خان طومان و همرزمان حاج قاسم سلیمانی در استان مازندران بودیم و باید توجه داشته باشیم این عزیزان برای دفاع از حرم تلاش کردند و به شهادت رسیدند.
 

وی ادامه داد: طبق فرمایش رهبر انقلاب حل مشکلات کشور در داخل کشور امکان پذیر است، چرا که دشمنان به دنبال نابودی این انقلاب هستند.
 

امام جمعه جویبار بیان کرد: کشورهای مرتجع عربی امارات و بحرین جزو کشورهای خیانت کاری هستند که دست دوستی به قاتلان کودکان مظلوم فلسطین دادند که البته پایان این دوستی کوتاه است و فرجامی تلخ را در پی خواهد داشت.
 

حجت الاسلام نادعلیزاده در پایان با اشاره به اینکه اسلام می‌تواند پاسخگوی تمامی نیازهای بشری باشد و این موضوعی است که معصومین آن را اثبات کردند، گفت: هم اکنون بزرگان دین ما نیز در این راه هستند و در مسیر معصومین در حال تلاش برای این موضوع هستند.

 

کد خبر 983738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha