دشمنان به دنبال نا امید کردن مردم از جمهوری اسلامی هستند

امام جمعه جزیره هرمز با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی، گرانی‌ها و تحریم‌ها در کشور گفت: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم از نظام اسلامی ایران، آینده و مسوولان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت‌الاسلام «فتح الله بهزادی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته درمسجدحضرت ابوالفضل (ع) هرمز افزود: امروز دشمن در جبهه ناامید کردن مردم در تلاش و برنامه‌ریزی است که برای مقابله با دسیسه و برنامه دشمن، ماندگاری در راه ولایت فقیه، همراهی و همدلی همیشگی مردم و مسوولان را می‌طلبد.

 

امام جمعه هرمز افزود: با وجود گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی مردم پای آرمانهای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و به فرامین مقام معظم رهبری توجه کرده‌اند و با همکاری همدیگر و یاری برخی نهادها ، به اقتصاد کشور را یاری رسانند.

 

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری بیان کرد: مشکلات اقتصادی قابل انکار نیست و بخشی از مشکلات از بیرون وارد شده است؛ اما علاج مشکلات در داخل است.

 

خطیب نماز جمعه هرمز ادامه داد: عقلانیت یعنی محاسبه درست؛ اما برخی نادانسته حرف های دشمن را تکرار می کنند.

 

وی اظهار کرد: برخی می‌خواهند ترس و وادادگی را جامه عقلانیت بپوشانند ، در حالی که عقلانیت به معنای محاسبه درست و جلوگیری از اختلال در محاسبه است.

 

بهزادی افزود: پیوستن ایران به اف ای تی اف آسیب های فراوانی خواهد داشت و به خطر افتادن امنیت اقتصادی، نظامی و استقلال سیاسی کشور از جمله آسیب هاست و مجلس و دولت به این امر آگاه باشند.

 

امام جمعه هرمز بیان کرد: نسخه های غربی چون گروه ویژه اقدامات مالی اف.ای .تی. اف همانند برجام هیچ منفعتی برای کشور ندارد.

 

خطیب جمعه هرمز با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن بسیاری از آیین‌ها و مراسم‌ها و برنامه‌های مختلف در سطح کشور اظهار داشت: باید بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی عمل کرد تا به فضل خدا این بلا نیز رفع شود.

 

وی به سالروز رحلت پیامبر و همچنین شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت:خدای متعالی برای هدایت بشر ،بهترین‌ها را انتخاب کرد تا مردم به راه راست هدایت شوند

 

حجت الاسلام بهزادی اظهار کرد:جامعه اسلامی پس از نبی مکرم اسلام، از امامت منحرف شد و نتیجه آن گرفتاری‌های امروز جامعه مسلمان است، اگر مسلمانان از امامت پیروی می‌کردند گرفتار این همه سختی‌ها و مشکلات نمی‌شدند.

 

وی افزود: پیامبر اکرم در طول دوران ۲۳ سال رسالت خود مردم را به سوی توحید و ارزش‌ها و کمالات اخلاقی و انسانی دعوت کردند، ایشان تمام سختی‌ها و رنج‌ها را تحمل کردند تا مردم را از بت پرستی به سوی یکتاپرستی دعوت کرده و امت را با حقایق توحیدی آشنا سازند.

 

امام جمعه جزیره هرمز در پایان با اشاره به شروع فصل گردشگری این جزیره گفت: بزرگترين معضل گردشگري جزیره هرمز  فقدان مديريت يکپارچه و برخورد غيرتخصصي با اين صنعت است.

کد خبر 983780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha