سهم فارس از پویش «پازل همدلی» ۱۰ هزار قطعه است

کشفی نژاد گفت: سازمان بهزیستی در پویش «پازل همدلی» از خیران و نیکوکاران برای تهیه و توزیع لوازم تحریر برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی دعوت می کند و سهم فارس از آن۱۰ هزار قطعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمد صادق کشفی نژاد»، امروز (جمعه 25 مهر) از تهیه و توزیع لوازم تحریر برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی خبر داد و به خبرنگاران گفت: سازمان بهزیستی در پویش «پازل همدلی» از خیران و نیکوکاران برای تهیه و توزیع لوازم تحریر برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی دعوت می کند.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: با شروع فصل مدارس برای حمایت از ایتام و معلولان، طرحی در قالب پازل نقشه ایران در نظر گرفته شده است که خرید هر قطعه پازل از ۱۰هزار تومان آغاز می شود و سهم فارس از این پازل ۶۰۰هزار قطعه ای کشوری نیز 10 هزار قطعه است.

وی اضافه کرد: افراد خیر می توانند با پرداخت در پوز مستقر در محل بهزیستی فارس در این طرح شرکت کنند و یا همچنین از طریق شماره حساب 6367957076018956 مشارکت های مردمی بهزیستی فارس و سایت www.puzzlehamdeli.ir برای تهیه لوازم مورد نیاز تحصیل افراد تحت پوشش اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با بهزیستی فارس به شماره تلفن ۰۷۱۳۸۳۰۴۳۱۸تماس بگیرند.

کشفی نژاد تصریح کرد: کل وجوه جمع آوری شده به تهیه لوازم التحریر اختصاص داده خواهد شد و به دانش آموزان تحت پوشش تحویل داده می شود و در پایان اجرای این پویش، پازلی در ابعاد 25 در 35 متر به عنوان نماد مشارکت مردم ایران در مکانی عمومی نیز نصب خواهد شد.

 

کد خبر 983796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha