فوت ۱۷۲ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

یزدان پناه با بیان اینکه تاکنون ۱۷۲ بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست داده اند، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۳ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان ‌پناه» عصر امروز (25 مهر ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون 324 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه از این تعداد 126 بیمار کرونایی قطعی بوده و 22 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند، گفت: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 9 هزار و 230 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 

وی یادآور شد: از 383 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد( حدود ١٠٠ مورد مثبت)، کهگیلویه و گچساران و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان بود.

 

یزدان پناه ادامه داد: متأسفانه شهرستان بویراحمد از وضعیت قرمز نیز عبور کرده و با ادامه این روند، شرایط بحرانی تر خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ساده انگاری و بی تفاوتی بخش عمده ای از جامعه و بی احتیاطی و سهل انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی عامل ایجاد وضعیت کنونی است.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه میزان استفاده از ماسک توسط مردم باید به حداکثر برسد، گفت: چنانچه کمتر از 90 درصد مردم ماسک بزنند، در جلوگیری از انتقال ویروس موفقیتی حاصل نخواهد شد.

کد خبر 983812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha