«محمد(ص) در تورات و انجیل » در جوار حرم امام رضا(ع) رونمایی می‌شود

«محمد(ص) در تورات و انجیل» جدیدترین اثر انتشارات کتاب جمکران، با همکاری انتشارات به‌نشر در آستان قدس رضوی رونمایی می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: «محمد(ص) در تورات و انجیل» کتابی است کم نظیر در معرفی و اثبات حقانیت حضرت محمد ص که به قلم اسقف کلدانی بیش از 80 سال پیش نوشته شده است.

 

اهمیت این کتاب در اثبات اسلام و پیامبر اسلام با حقایق مکتوم و اسراری آسمانی است که در تورات و انجیل فعلی اهل کتاب موجود است و «پروفسور عبدالاحد داوود» سرکشیشی محقق با تسلط به زبانهای مختلف و تحقیقات عمیق برای اولین بار به آنها دست یافت و مجموعه کشفیات خود را به رشته تحریر درآورد. وی پس از آن از تمام مقامات بالای کلیسایی خویش استعفا داد و مسلمان شد. کتاب به زبان انگلیسی نگارش یافت و پس از آن مورد اقبال گسترده قرار گرفته و به زبان های مختلف ترجمه شد. ترجمه فارسی آن 38سال پیش به قلم دکتر فضل الله نیک آئین به بازار آمد.

 

انتشارات جمکران به جهت بدیع بودن کتاب و نیاز روزافزون به بیان حقانیت و شأن والای پیامبر اسلام(ص) و از سوی دیگر ارائه نمونه ای مستند از اثبات تحقق پیش‌گویی‌های کتب آسمانی پیشین، این اثر را با ویرایش و اصلاحی فنی بازنشر کرد.
 
در نسخه جدید «محمد در تورات و انجیل» علاوه بر اصلاح اشکالات چاپی، 250پاورقی به کتاب افزوده شده و رسم الخط دقیق متون کتب باستانی و منبع(زبان عبری و لاتین) ارائه شده است.
 
این کتاب ارزشمند مقارن با پایان ماه صفر و سالروز رحلت پیامبر اکرم ص و در فضای ملکوتی آستان قدس رضوی، صحن قدس و  دربرنامه رواق حکمت اجرا خواهد شد.
 
رواق کتاب از سری فعالیت های آستان قدس در گسترش و تبلیغ فرهنگ کتاب بوده که در دهه آخر صفر اجرا شد و رونمایی از «محمد در تورات و انجیل» حسن ختام آن است
 
«محمد(ص) در تورات وانجیل» آخرین اثر انتشارات کتاب جمکران با همکاری روابط عمومی انتشارات به‌نشر، امروز (شنبه، 26 مهرماه) بعد از نماز مغرب و عشاء از ساعت 18 تا 19 با حضور حجت الاسلام و المسلمین «الهی خراسانی» از اساتید برجسته حوزه علمیه مشهد، در صحن قدس آستان قدس رضوی رونمایی و معرفی می شود.
کد خبر 983887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha